banner
פרויקט של החברה בתל אביב // צילום: ניר הופמן
פרויקט של החברה בתל אביב // צילום: ניר הופמן

תל אביב: חברת מטרופוליס נבחרה לקדם פינוי בינוי הכולל כ-300 יח"ד

החברה מדווחת כי נבחרה במכרז דיירים בשכונת נווה עופר, לקידום תוכנית לפרויקט פינוי בינוי הכולל הריסת 96 יח"ד קיימות והקמת כ-300 יח"ד חדשות

חברת מטרופוליס מדווחת כי נבחרה במכרז שבוצע על ידי נציגות הדיירים לקדם פרויקט פינוי בינוי הכולל כ-300 יח"ד בשכונת נווה עופר בתל אביב. במסגרת הפרויקט יהרסו 96 יח"ד קיימות בעשרה בניינים ישנים ברחוב השקד, שבמקומם ייבנו  כ-300 יח"ד חדשות. ההיקף הכספי המוערך של הפרויקט עומד על כ-550 מיליון שקל.

מהחברה נמסר כי "אנו פועלים בימים אלה לקדם את הגשת התוכניות לצוותי התכנון בעיריית תל אביב ולהכרזת המתחם כפינוי בינוי".  אודי בלום מנכ"ל החברה, ציין כי, "אנו רואים פוטנציאל אדיר במתחם ובשכונה שאין ראויה ממניה לחידוש. האזור עובר תנופת פיתוח, השקעה ושדרוג של תשתיות ביוזמת עיריית ת"א".

עוד נמסר מהחברה כי: "השכונה הוקמה בסוף שנות ה-60 של המאה הקודמת כוללת כ- 3,000 יח"ד בבינוי מיושן, אך נהנית ממדיניות תכנונית יוצאת דופן של עיריית ת"א שהפכה אותה לאחת השכונות עם שטחי הציבור הנרחבים ביותר בעיר, מה שמביא לצפיפות נמוכה יחסית. על פי מסמך המדיניות של עיריית תל אביב, סך הקיבולת לשכונה לאחר יישום פרויקטים של התחדשות עירונית עומד על 8,900 דירות חדשות, ובסך הכל צפויה השכונה להגיע ל-23 אלף תושבים במימוש מלא של פרויקטים להתחדשות עירונית".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות