banner
רז עודד, מורדי שבת, משה פדלון, ברק רוזן // אביב חופי
רז עודד, מורדי שבת, משה פדלון, ברק רוזן // אביב חופי

הרצליה: יצאו להריסה 84 יח"ד בפינוי שכונת גפן

במסגרת הפרויקט ייבנו 400 יח"ד, כאשר בשלב הראשון ייבנו מתוכן 264 יח"ד. מחירי הדירות בשלב השני שצפוי לצאת לדרך בסוף השנה עומדים על החל מ-3 מיליון שקל לדירת ארבעה חדרים

מגדילים 23.06.2021

השבוע התקיים אירוע הריסה לפרויקט פינוי בינוי הכולל 400 יח"ד בשכונת גפן בהרצליה, הכוללת קומפלקס מגורים המשתרע על פני שטח של כ-16 אלף מ"ר. במסגרת הפרויקט תבנה חברה הנדל"ן ICR  שמונה בניינים בני 7-14 קומות, עם תמהיל של דירות 3 עד 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, כ-1,000 מ"ר של שטחי מסחר ובתי קפה ומוסדות ציבור.  על התכנון הופקד משרד קיקה ברא"ז אדריכלים ועל ביצוע העבודות הופקדה חברת תדהר בנייה.

מורדי שבת, משה פדלון // אביב חופי
מורדי שבת, משה פדלון // אביב חופי

השלב ראשון של ההריסה כלל פינוי והריסה של 84 יח"ד ב-6 בניינים, שבמקומם ייבנו 6 בניינים חדשים הכוללים 264 יח"ד, ושטחי מסחר של כ-800 מ"ר ושטחי ציבור. בשלב שני של ההריסה, שצפוי להתחיל בסוף השנה, יפונו ויהרסו 40 יח"ד נוספות ב-3 בניינים, שבמקומם יוקמו 2 בניינים הכוללים 136 יח"ד וכן, שטחי מסחר בהיקף של 200 מ"ר. החברה מדווחת כי בקרוב יחל שיווק השלב השני, כאשר מחירי הדירות עומדים על החל מ-2.5 מיליון שקל לדירת 3.5 חדרים, החל מ-3 מיליון שקל לדירת 4 חדרים והחל מ-3.5 מיליון שקל לדירת 5 חדרים.

הדמיית שכונת הגפן בהרצליה // וויופוינט
הדמיית שכונת הגפן בהרצליה // וויופוינט

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר באירוע כי: "אני שמח על המהלך לשיפור איכות הדיור ואיכות החיים של התושבים הוותיקים יחד עם יצירת ההזדמנות לבני הדור הצעיר של השכונה להמשיך ולגור בה".
מורדי שבת, מנכ"ל ICR ישראל קנדה ראם מגורים: "הרצליה נמצאת בתנופת פיתוח אדירה ותמשוך אליה בקרוב אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית. הדיירים בפרויקט מהווים שותפים מלאים שלנו לכל אורך הדרך. השילוב של התחדשות עירונית, תוך שמירה על רווחתם של הדיירים, מאפשר להם לקבל בסופו של יום דירה מרווחת, איכותית וחדשה ועל כך אנו שמחים וגאים"

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות