banner
הדמיית הפרויקט // משה צור אדריכלים בוני ערים
הדמיית הפרויקט // משה צור אדריכלים בוני ערים

רמת גן: שתי חברות זכו במכרז לפרויקט פינוי בינוי הכולל כ-550 יח"ד

חברת לוינסקי-עופר וחברה מקבוצת מימון זכו במשותף במכרז שפרסמו הדיירים לבחירת יזם לפרויקט פינוי בינוי הכולל כ-550 יח"ד, משרדים ומסחר, אשר ייבנו במקומן של 177 יח"ד קיימות

מגדילים 23.06.2021

חברת לוינסקי-עופר, בשליטת עופר ארביב ויוסי לוינסקי, מדווחת כי זכתה במשותף, בחלקים שווים עם חברה מקבוצת מימון, במכרז לפינוי בינוי, לאחר שהשתיים התמודדו מול חברות הנדל"ן המובילות במשק על מכרז שביצעו הדיירים למתחם הממוקם בין הרחובות תובל, אבא הילל, ביאליק והאחים בז'רנו. 

במסגרת הפרויקט יהרסו 15 בניינים ישנים ויבנו במקומם מגדלי מגורים הכוללים כ-550 יח"ד, מתוכן 177 יח"ד מיועדות לבעלי הדירות הקיימים וכן כ-20,000 מ"ר שטחי משרדים ומסחר. תמהיל הדירות כולל פנטהאוזים, מיני פנטהאוזים, דירות גן ודירות 3,4 ו-5 חדרים. אדריכל הפרויקט הוא משה צור. את הדיירים ייצג משרד עורכי הדין יהב ושות' ועו"ד ארנון יהב.

הדמיית הפרויקט // משה צור אדריכלים בוני ערים
הדמיית הפרויקט // משה צור אדריכלים בוני ערים

בתוך כך, מדווחת החברה על התקדמות בפרויקט התחדשות עירונית בקריית מלאכי בהיקף של 4,500 יח"ד, כאשר 503 בעלי הדירות הקיימים במתחם יפונו עם אופציה לקרקע בתימורים. "נכון למועד זה ישנם הסכמי פינוי בינוי עם מרבית מבעלי הדירות בחלק מהמתחם שבו 503 יח"ד של דיירים קיימים", כל על פי החברה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות