banner
באדיבות קבוצת אלמוג
באדיבות קבוצת אלמוג

בצל המשבר: אוכלס פרויקט תמ"א 38/2 בהרצליה

בימים אלו אוכלס פרויקט תמ"א 38/2 בהרצליה, הכולל 17 דירות חדשות, שנמכרו בסכום כולל של כ- 60 מיליון שקל

באדיבות קבוצת אלמוג

הפרויקט, "אלמוג יגאל אלון", החל את דרכו כפרויקט תמ"א 38/1 חיזוק מבנים, אולם הפך בהמשך לפרוייקט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש. 

"באותה נקודת זמן, קיבלה החברה החלטה עקרונית לבצע אך ורק פרויקטים של הריסה ובנייה מחדש", אומרים בקבוצת אלמוג, יזמית הפרויקט, "על מנת להמשיך ולספק דירות בסטנדרט הגבוה ביותר וברמת בנייה ראשונה במעלה, רף אשר לא ניתן להגיע אליו כאשר מדובר בפרויקט חיזוק של בניין קיים". 

במסגרת הפרויקט הרסה החברה בניין מגורים שכלל 12 דירות ובמקומו בנתה בניין חדש בן 7 קומות הכולל 29 יח"ד וחניון תת קרקעי. על פי דיווחי החברה, מרבית הרוכשים הינם משפרי דיור מהרצליה והסביבה. עוד מסרה החברה כי החל שיווק רויקט חדש ברחוב י.ל. ברוך בעיר, שבמסגרתו ייהרס בניין ישן וייבנה בניין חדש בן 7 קומות ו-22 דירות. 

רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק של החברה, מסר כי: "אני מברך את הדיירים שנכנסו החודש לדירתם החדשה ומאחל להם שנים של הנאה ואיכות חיים, סיימנו את המסירות גם בתקופה לא שגרתית זו ואף הצלחנו להגיע למסירת הדירות באיכות הגבוהה ביותר תוך עמידה בלוחות הזמנים אליהם התחייבנו בטוחני כי דיירי הבניין החדש המצטרפים למשפחה גדולה של לקוחות הקבוצה יהוו גם הם שגרירים טובים לפרויקטים הבאים בעיר ובכלל ".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות