banner
עו"ד ענת בירן // נדב יהונתן כהן
עו"ד ענת בירן // נדב יהונתן כהן

"זה הזמן לקדם פרוייקטי התחדשות עירונית"

בצל המצב, עו"ד ענת בירן ממליצה להמשיך לקדם פרוייקטי התחדשות עירונית, לרבות כינוסים וחתימת הסכמים, באמצעות וידאו, מצגות ותקשורת מרחוק: "לעורכי הדין יש זמן פנוי כעת"

עו"ד ענת בירן // צילום: נדב יהונתן כהן

עו"ד ענת בירן עם עצות לדיירים בפרויקטיים התחדשות עירונית, בצל משבר הקורונה: הרבה דיירים מודאגים בימים אלו לאחר שלא ניתן לקיים התכנסויות, שהן חלק מהליכי החובה של פרוייקטי התחדשות עירונית. לצד זאת, שעון החול מתקתק ותמ"א 38 נמצאת לפני סיומה, כך שמפלס הדאגה עולה – מה יעלה בגורל התמ"א?  

עו"ד ענת בירן, מסבירה כי: "התמ"א תהיה בתוקף עד אוקטובר 2022 ואולי המדינה תשתכנע להאריך את תוקפה בשל העיכובים. בכל מקרה, לא צריך לעצור תהליכים, בינתיים אפשר לקיים אספות דיירים דרך וידאו, ולא חייבים לחכות".  

עוד מציעה בירן באשר לקידום הסכמים: "זה הזמן לקדם הסכמי תמ"א ופינוי בינוי, יש לעורכי הדין זמן עכשיו כשאין ועדות ודיונים, לכן אפשר לשבת ולהגיע לנוסח מוסכם לחתימה. אפשר גם באותו אופן לקבל הצעות מיזמים באמצעות וידיאו ומצגות". 

גם לגבי קידום תוכניות בוועדות, עו"ד בירן מביעה אופטימיות: "ועדות התכנון אומנם עובדות במתכונת מצומצמת אבל העובדים שלהן הם חיוניים, ויש אפשרות לקבל מענה או להכניס תוכניות לוועדות כדי לתפוס מקום. לכן, על ייאוש, זה זמן טוב מאוד לקדם פרוייקטי התחדשות עירונית".  

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות