banner
פרויקט י.ל ברוך בהרצליה // טוטם הדמיות ואנימציה
פרויקט י.ל ברוך בהרצליה // טוטם הדמיות ואנימציה

הרצליה: הוועדה המקומית אישרה בתנאים פרויקט תמ"א 38/2

הפרויקט ממוקם בשכונת הרצליה הירוקה והוא כולל 22 דירות חדשות, במקום 9 דירות קיימות. סמנכ"ל השיווק של קבוצת אלמוג, יוזמת הפרויקט: "מדובר באזור המבוקש בהרצליה, שעד כה בוצעו בו בעיקר פרויקטים של חיזוק"

הדמיית פרויקט י.ל ברוך בהרצליה // טוטם הדמיות ואנימציה

אושר פרויקט תמ"א 38/2 חדש בשכונת הרצליה הירוקה במסגרתו ייהרס מבנה בן 3 קומות (על עמודים) בפינת הרחובות י. ל. ברוך וההגנה, הכולל בו 9 דירות, ובמקומו ייבנה בניין בן 7 קומות שיכלול 22 דירות שביניהן דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן בקומת הקרקע, חניון תת קרקעי ופנטהאוז עם מרפסת בשטח של כ-200 מ"ר. כאמור, הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה את הפרויקט, והוציאה היתר בתנאים. ההיתר הסופי צפוי להתקבל תוך כ-3 חודשים, הבנייה תחל כחודשיים לאחר קבלת ההיתר, והאכלוס צפוי לעוד כ-26 חודשים מיום תחילת הבנייה. 

מקבוצת אלמוג, יוזמת הפרויקט נמסר כי: "הפרויקט מיועד בעיקר לתושבי העיר והסביבה, אשר מעוניינים להישאר באזור המצוין אבל לשפר מגורים לדירה מפוארת וחדשה במרכז העיר". עוד נמסר כי במסגרת ההסכם עם הדיירים הקיימים, הם יקבלו דירה הגדולה ב-22 מ"ר מדירתם הקודמת, ממ"ד, מרפסת בשטח 14 מ"ר, חניה ומחסן וכן, עלייה של קומה ביחס לדירתם הקודמת. 

רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אלמוג, אומר כי: "מדובר באזור המבוקש ביותר בהרצליה. עד כה נבנו בסביבה בעיקר פרויקטים של חיזוק מבנה והוספת דירות, פתרון אשר לא מתאים לרוכשים שמחפשים דירה חדשה בבניין חדש, ומעוניינים בתכנון וביצוע מוקפדים בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר. הפרויקט החדש נהנה משילוב יתרונות של מיקום אסטרטגי, בניין בוטיקי עם כמות קטנה של דירות, מרפסות גדולות ומפרט טכני גבוה במיוחד שיהלום את צרכי הרוכשים בעיר". 

זהו הפרויקט השני של החברה בשכונה הוותיקה, בימים אלה מתחיל אכלוסו של הפרויקט הראשון אלמוג יגאל אלון (40) ברחוב הסמוך, שזכה לביקושים גבוהים מצד האוכלוסייה המקומית, כך לדברי החברה.

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות