banner
צילום: בסט יזום
צילום: בסט יזום

חברת בסט ייזום נבחרה לבצע פינוי בינוי הכולל 210 דירות

החברה מדווחת כי זכתה במכרז שערכו הדיירים לפינוי 64 דירות קיימות והריסה ובנייה מחדש של 210 דירות חדשות בשכונת קריית שרת בחולון

חברת בסט ייזום מקבוצת בסט, מדווחת כי היא נבחרה לבצע פרויקט פינוי בינוי במתחם הרחובות אלופי צה"ל-החרמון-שדרות ירושלים בשכונת קריית שרת בחולון, לאחר שזכתה במכרז שביצעו בעלי הדירות. במסגרת הפרויקט ייהרסו 64 דירות ישנות ובמקומן ייבנו 210 יח"ד חדשות ושטחי מסחר. מועד סיום משוער של הפרויקט מוערך לשנת 2027. 

מחברת בסט נמסר כי הדיירים הוותיקים יקבלו דירה חדשה, ממ"ד, חנייה ומחסן. אדריכל הפרויקט הוא משרד מילוסלבסקי אדריכלים. משרד עו"ד המייצג את הדיירים הוא אמיר שטיינהרץ ושות' – עורכי דין ונוטריון.

דני מור // צילום: רז רוגובסקי
דני מור // צילום: רז רוגובסקי

דני מור, מנכ"ל בסט ייזום: " אנו שמחים ונרגשים על כך שנבחרנו ע"י בעלי הדירות לבצע את הפרויקט הזה. אין ספק שהפרויקט עתיד לשפר משמעותית את איכות חייהם של בעלי הדירות ויאפשר להם לגור בדירות מרווחות בבניינים חדישים עם תכנון סביבתי, תשתיות חדשות ונגישות לכל מקום. החברה הקימה בקרבת מקום  שני פרויקטים משמעותיים– מרכז עזריאלי חולון וקמפוס אמות חולון. אנו מאמינים בשכונת קריית שרת, הפיתוח של השכונה ומיקומה האסטרטגי הופך אותה למבוקשת מאוד בקרב צעירים ומשפחות". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות