banner
אסף ניר // צילום: רז רוגובסקי | הדמיה: pitom סטודיו
אסף ניר // צילום: רז רוגובסקי | הדמיה: pitom סטודיו

יצא להריסה פרויקט תמ"א 38/2 ברחוב אנטיגונוס בצפון תל אביב – בכמה נמכרת דירה?

במסגרת הפרויקט נהרס בניין בן 17 דירות, שבמקומן ייבנו 27 דירות חדשות. המחירים בהחל מ-4.7 ועד ל-13.5 מיליון שקל

חברת דמרי בעיר מקבוצת דמרי, מדווחת כי קיימה השבוע אירוע הריסה של בניין ישן ברחוב אנטיגונוס בצפון תל אביב, במסגרת תמ"א 38/2 – הריסה ובנייה מחדש. 

הפרויקט יכלול 27 דירות חדשות בבניין בן 8 קומות, שייבנו במקום 17 דירות ישנות. היקף ההשקעה בפרויקט מוערך בכ-60 מיליון שקל והתמורות לדיירים הוותיקים הן דירה חדשה עם ממ"ד, מרפסת שמש, חניה ומחסן. 

תמהיל הדירות כולל דירות 2–5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הדירות משווקות במחיר של החל מ- 4.7 מיליון שקל עבור דירת 2 חדרים בשטח של 60 מ"ר ו- 10 מ"ר מרפסת ודירת 3 חדרים בשטח של 80 מ"ר ו- 14 מ"ר מרפסת, במחיר של החל מ- 6.15 מיליון שקל. דירת פנטהאוז המתפרשת על שטח של 140 מ"ר וכוללת מרפסת גג גדולה בשטח כולל של 80 מ"ר, תוצע למכירה במחיר של 13.5 מיליון שקל. מחירי הדירות כוללים חניה בחניון רובוטי איכותי. הצפי לאכלוס הפרויקט הינו בתוך כ- 30 חודשים. הפרויקט תוכנן ע"י משרד דרור רימוק אדריכלים.

מהחברה נמסר כי: "זהו הפרויקט הראשון מבין 30 פרויקטים שמקדמת חברת דמרי בתל אביב, במסגרת התחדשות עירונית, בהיקף השקעה המוערך בכמיליארד שקל". 

אסף ניר, מנכ"ל דמרי בעיר, מסר כי: "בשיתוף פעולה עם עיריית תל אביב ועם דיירי המתחם, אנו נרגשים לצאת לדרך חדשה עם הריסתו של המבנה הישן ולהקים תחתיו פרויקט מודרני".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות