banner
הדמיית הפרויקט // Evolve Media
הדמיית הפרויקט // Evolve Media

נאות אפקה: אושר פרויקט פינוי בינוי הכולל 378 יח"ד

מדובר בתוכנית מעורבת שימושים, הכולל מסחר ומבני ציבור. 50 דירות יוקצו לדיור בר השגה בהנחה של 40% ממחיר השוק. צפי ההכנסות מהפרויקט מוערך בכמיליארד שקל

ועדת המשנה לתכנון ובניה תל אביב אישרה אתמול את תכנית פינוי בינוי נאות אפקה א', בשטח כולל של כ- 15 דונם, כך מדווחת קבוצת גבאי, יוזמת התוכנית, אשר צופה הכנסות של כמיליארד שקלים מהפרויקט.הפרויקט ממוקם בין הרחובות מבצע קדש מדרום, קהילת פוזנא מצפון, קהילת קייב ממערב וקהילת ריגה ממזרח והוא כולל 126 דירות קיימות בשטח של 65-85 מ"ר, ב- 8 מבני מגורים טוריים בני 4-3 קומות. במקומן ייבנו 378 יח"ד חדשות בשני מגדלים בני 19 קומות ועוד ארבעה בניינים בבניה מרקמית של עד 8 קומות. 

על פי התכנית שאושרה, הפרויקט יכלול 20% דירות קטנות וכ- 1,000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים קטנים וכן, מבני ציבור בשטח של  1.5 דונם, שיפנו לרחוב מבצע קדש, שיתוכנן כשדרה. עוד על פי הדיווח, התוכנית אושרה לאחר שהוועדה דנה בהתנגדויות, וקבעה כי יוקצו 50 יחידות דיור לטובת דיור בר השגה להשכרה, בהנחה של 40% ממחיר השוק, למשך 20 שנה, מתוכן 35 יח"ד בשטח של כ-55 מ"ר ועוד 15 יח"ד בשטח של כ-85 מ"ר. על התכנון אמון האדריכל גיל שנהב ממשרד כנען שנהב. הפרויקט צפוי לצאת להריסה בתוך שנתיים וחצי. 

אלי גבאי // יחצ
אלי גבאי // יחצ

אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי: "מזה מספר שנים שאנחנו עומלים על הבאת פרויקט זה לאישורו ואנחנו שמחים שאכן אושר. הקבוצה מקימה פרויקטי התחדשות רבים בתל אביב, ובצפון תל אביב בפרט החברה מקימה כ- 2,000 יחידות דיור, בשכונות אפקה, הדר יוסף, נווה שרת ורמת אביב".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות