banner
הדמיה של הנכס ברחוב 850 מטרופוליטן // יחצ
הדמיה של הנכס ברחוב 850 מטרופוליטן // יחצ

"ברוקלנד-אפריל" מוכרת אחזקות תמורת כ-2.7 מיליון דולר

בועז גלעד, מנכ"ל החברה: "אנו צפויים להשלים בתקופה הקרובה את בנייתם של מספר פרויקטים, לאחר תקופה ארוכה שבה היצע הדירות לשיווק שהחזיקה החברה היה מצומצם מאוד"

הדמיה של הנכס ברחוב 850 מטרופוליטן // יחצ

חברת הנדל"ן האמריקאית ברוקלנד-אפריל, ששתי סדרות אג"ח שלה נסחרות בתל-אביב, דיווחה כי דירקטוריון החברה אישר הסכם , במסגרתו תמכור חברת הבת, New   Brookland LLC (להלן: ניו ברוקלנד),  את אחזקותיה בשתי חברות נכס, המחזיקות  בפרויקט 75-77 Clarkson ובפרויקט 850 Metropolitan. חברת הבת תמכור את הזכויות ב-2 הפרויקטים לשותפיה בהם, וזאת תמורת כ-2.7 מיליון דולר נטו (בהתחשב בהון העצמי שהושקע בחברות הנכס). החברה גם תרשום בעקבות העיסקה רווח של כ-2.7 מיליון דולר.  תמורת המכירה תשמש את חברת הבת, ניו ברוקלנד, לפירעון מידי של יתרת חוב המוכרת כלפי חברות הנכס.

נכון למועד זה, מחזיקה ניו ברוקלנד  ב-10% מהזכויות בחברות הנכס, ואילו השותפים מחזיקים ביתרת הזכויות בהן.  יתרת ההון העצמי שהושקע על ידי ניו ברוקלנד בחברות הנכס, נכון ליום 30 ביוני 2018, עומדת על כ-650 אלף דולר. שני הפרויקטים הינם בהיקף כולל של 78 יחידות דיור, והקמתם צפויה להסתיים באמצע שנת 2019.

בועז גלעד, מנכ"ל ברוקלנד-אפריל: "בעיסקה הנוכחית, בחרה הנהלת ברוקלנד לנצל הזדמנות כדי לממש באופן מיידי 2 פרוייקטים, ולהקדים את ההכרה ברווחיות מהם, תוך הפחתת הסיכון היזמי, כאשר במקביל תורמת העיסקה לשיפור האיתנות הפיננסית של החברה. ברוקלנד ממשיכה לפעול בהתאם לאסטרטגיה עליה הצהרנו, במסגרתה החברה עברה בשנה האחרונה מפרויקטים קטנים יחסית לפרויקטים בינוניים בהיקף של 20-80 יחידות דיור בברוקלין,  ואנו צפויים להשלים בתקופה הקרובה את בנייתם של מספר פרויקטים ולהוציא לשיווק מעל 100 יחידות דיור לאחר תקופה ארוכה שבה היצע הדירות לשיווק שהחזיקה החברה היה מצומצם מאוד. אנו מעריכים, כי במהלך הרבעונים הקרובים יבואו לידי ביטוי הפירות של פעילות זו. במקביל, בוחנת החברה עסקאות נוספות שתואמות את מדיניותה לחיזוק האיתנות הפיננסית ולביסוס פעילתה העסקית".

חברת ברוקלנד-אפריל לימיטד הינה יזמית נדל"ן שמקום מושבה בברוקלין, ניו יורק. החברה מתמקדת בייזום, פיתוח והשבחה של דירות מגורים למכירה והשכרה בעיר ניו יורק וברובע ברוקלין בפרט. לחברה כיום 22 פרויקטים יזמיים בשלבי פיתוח ובניה שונים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות