banner
פינוי בינוי בת ים | פינת הרחובות רוטשילד ובן גוריון בבת ים // הדמיה: טוטם הדמיות ואנימציה
פינוי בינוי פינת הרחובות רוטשילד ובן גוריון בבת ים // הדמיה: טוטם הדמיות ואנימציה

40 אלף שקל למ"ר בפינוי בינוי בבת ים

על פי בדיקת שמאי הוועדה המקומית לתכנון ובניה בבת ים, יורם ברק, מחירי הדירות בקרבת הפרויקט עומדים על 35,000 ₪ למ"ר נכון למחצית הראשונה של 2018. מחירים הגבוהים ממחירי הפריסייל בפרויקט ב כ 6%"

dream tower בת ים // הדמיה: טוטם הדמיות ואנימציה

החברות פסו רומי ובראון החלו בשיווק פרויקט  "DREAM TOWER" , על הטיילת בבת ים, זאת לאחר שהרסו את המבנה הישן שעמד על הקרקע, במסגרת תהליך פינוי בינוי. החברות דיווחו כי הן סיימו לאחרונה את שלב הפריסייל בפרויקט וממשיכות בשיווק הרגיל: "במהלך שלב הפריסייל , נמכרו 17 דירות בפרויקט על פי מחיר של 33,000 ₪ למ"ר. כעת עומדים המחירים על כ 40,000 ₪ למ"ר. עד כה נמכרו בפרויקט כ 12 דירות", כך נמסר.

מדור בפרויקט פינוי בינוי ראשון בעיר בת ים, הכולל מבנה בערוב שימושים, מגדל בן 35 קומות ובו 135 דירות וכן מלון בוטיק ובו 64 סוויטות, בשטח של בין 24 ל 37 מ"ר, בקומות  1-5 ותהיה להן כניסה נפרדת מכניסת הדיירים למתחם המגורים. גובה ההשקעה בפרויקט כ 220 מיליון שקלים ומהחברה נמסר עוד, כי הדיירים הוותיקים יקבלו דירות תמורה בבניין החדש בנות 4 ו 5 חדרים שיהיו גדולות בכ- 30 מ"ר ברוטו מהדירה הרשומה על שמם כיום בטאבו.

פינוי בינוי בבת ים // הדמיה: טוטם הדמיות ואנימציה
פינוי בינוי בבת ים // הדמיה: טוטם הדמיות ואנימציה

עוד על פי דיווח החברה: "על פי בדיקת השמאי יורם ברק , שמאי הועדה המקומית לתכנון ובניה בבת ים, מחירי הדירות בקרבת הפרויקט עומדים על 35,000 ₪ למ"ר נכון למחצית הראשונה של 2018. מחירים הגבוהים ממחירי הפרי סייל בפרויקט ב כ 6%. בת ים צפויה בשנים הקרובות להוסיף לתחומה במסגרת תהליכי פינוי בינוי עוד כ 18,000 יחידות דיור חדשות מתהליכי התחדשות עירונית. הצפי לגידול בהיצע עשוי גם להשפיע על מחירי הדירות בעיר במיוחד לאור פערי המחירים הקיימים מול ערים שכנות".

מיכה בראון, יזם הפרויקט: "העיר בת ים תעבור בשנים הקרובות עדנה מחודשת בתחום הבניה וההתחדשות העירונית ובמקביל מחדשת ובונה את הטיילת שלה.  בנוסף בשנים הקרובות תעבור ממש במרכז העיר ולאורך הטיילת הרכבת הקלה על תוואי הקו האדום. כל אלה הם עוגנים מהותיים לבת ים שישפיעו מאוד על המחירים בעתיד. כיום מחירה של דירה לאורך החוף בבת ים היא כ 40,000 ₪ למ"ר בקירוב , כאשר ביפו הצמודה המחירים מגיעים כבר ל 80,000 ₪ למ"ר על אותו הקו בתל אביב למעל 100,000 ₪ למ"ר לדירות על הים. פערים אלה לא יישארו כך בעתיד".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות