banner

"למדנו שיש חשיבות גדולה לבניית תהליך נכון"

עו"ד ונוטריון אילן שלומוביץ, בעלים ומייסד משרד שלומוביץ סורקין ושות', מסביר מה הדרך הנכונה לקדם פרויקט, מדוע הזמינות של עורך דין הדיירים חשובה וגם מה הטיפ שהוא יכול לתת למי שנכנס לתחום. צפו בראיון לרגל בחירתו של עו"ד שלומוביץ לנבחרת 70 המשפיעות והמשפיעים בנדל"ן וההתחדשות העירונית של מגדילים.

"בתמ"א 38 אין פרויקט אחד שדומה לשני. למדנו שיש חשיבות גדולה לבניית תהליך נכון", כך מספר עו"ד ונוטריון אילן שלומוביץ, בעלים ומייסד משרד שלומוביץ סורקין ושות', "בניית התהליך מהדיירים, עם הדיירים, מוביל להצלחה מוכחת ולתהליך קצר ומהיר". את הדברים אמר עו"ד שלומוביץ בראיון לרגל בחירתו לנבחרת 70 המשפיעות והמשפיעים בנדל"ן וההתחדשות העירונית של מגדילים.

עוד אמר עו"ד שלומוביץ: "אנחנו מייצגים אך ורק דיירים. קיימת בתחום הזה גם חשדנות וגם חרדתיות, והיא מוצדקת, אדם נותן את היקר לו מכל – ודואג. בכל בניין יש מי שתמיד מרגיש שהוא שווה יותר. בגלל זה יש חשיבות גדולה לזמינות של עו"ד לדיירים, התקשרתי, ענו לי, נתנו לי תשובה". 

צפו בראיון המלא עם עו"ד שלומוביץ בו הוא מתייחס לתחום ההתחדשות העירונית, השאיפות המקצועיות להמשך הדרך וגם טיפ למי שנכנס לתחום.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות