banner

"מקווה שרשות מקרקעי ישראל וגורמים נוספים יבינו שצריך לתת קרקעות לטובת ההתחדשות העירונית"

"בסופו של דבר אתה רוצה לייצר וודאות, אתה רוצה לייצר היתכנות וכלכליות ופרויקטים נכונים וחכמים", כך אומר עו"ד זיו כספי שותף מייסד במשרד עוה"ד גינדי-כספי ושות', על תחום ההתחדשות העירונית.  צפו בראיון המלא עם עו"ד כספי במסגרת פרויקט 70 המשפיעות והמשפיעים של ישראל בנדל"ן וההתחדשות העירונית

"תחום ההתחדשות העירונית הולך לכיוון נכון והוא תחום שכל הזמן נבנה מחדש. תמ"א 38 בעיניי היא כבר קצת היסטוריה, היא לא הדבר הנכון. הדבר הנכון זו חשיבה כוללת ורחבה, מתחמים גדולים, חשיבה תכנונית רחבה ברמת הערים ולשם השוק הולך".  כך אומר עו"ד זיו כספי, שותף מייסד במשרד עוה"ד גינדי-כספי ושות' בראיון מיוחד ל"מגדילים" לרגל בחירתו לנבחרת 70 המשפיעות המשפיעים בנדל"ן וההתחדשות העירונית.

עוד על פי עו"ד כספי: "כולם מבינים היום שכדי להוריד את המחירים צריך להגדיל את ההיצע ואחד המנועים המשמעותיים זו ההתחדשות העירונית. ההתחדשות העירונית זה העתיד. אני מאוד מקווה שרשות מקרקעי ישראל וגורמים נוספים יבינו שצריך לתת קרקעות לטובת ההתחדשות העירונית ויש עוד חקיקה שיש לקדם. בסופו של דבר אתה רוצה לייצר וודאות, אתה רוצה לייצר היתכנות וכלכליות ופרויקטים נכונים וחכמים". 

צפו בראיון המלא עם עו"ד כספי כדי לשמוע עוד תובנות על תחום ההתחדשות העירונית, וגם -מה הטיפ שלו למי שמתחיל את דרכו בעולם ההתחדשות העירונית היום.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות