banner

"כולם רוצים להטיב ולקדם, אבל התהליכים הבירוקרטיים גורמים לנו לעצור"

עו"ד יאיר שלו, מייסד ובעלים של משרד עו"ד יאיר שלו, סבור שתחום ההתחדשות העירונית נמצא במגמת עליה, אבל בינתיים יש עוד לא מעט בעיות וחסמים שיש לפתור. "אתה מרגיש שאתה עושה דברים טובים כי אתה מחלץ אנשים מצרה", כך עו"ד שלו. צפו בראיון המלא עם עו"ד שלו במסגרת פרויקט 70 המשפיעות והמשפיעים של ישראל בנדל"ן וההתחדשות העירונית

"תחום ההתחדשות העירונית נמצא במגמת עלייה. ככל שהזמן עובר גם הרשויות המקומיות וגם הגופים המוסדיים במדינה חושבים שזה נחוץ לכולם", כך אומר עו"ד יאיר שלו, מייסד ובעלים של משרד עו"ד יאיר שלו המתמחה בהתחדשות עירונית בראיון מיוחד ל"מגדילים" לרגל בחירתו לנבחרת 70 המשפיעות המשפיעים בנדל"ן וההתחדשות העירונית.

במקביל מציין עו"ד שלו כי יש גם עוד כמה בעיות שיש לפתור: "יש הרבה בעיות שעוד צריך להתמודד איתן, בגלל שהכוונות הן טובות והרצון הוא טוב, אבל עדיין יש הרבה גופים והרבה רשויות שמעכבות את התהליכים הללו. חדשות לבקרים אנחנו שומעים על תוכניות שמשתנות, על רעיונות חדשים שעומדים בפתח. כולם רוצים להטיב, כולם רוצים לקדם וכולם רוצים לבנות אבל התהליכים הבירוקרטיים גורמים לנו לעצור".

על ההישגים שלו בתחום אומר שלו: "אתה מרגיש שאתה עושה דברים טובים כי אתה מחלץ אנשים מצרה. בין אם זו צרה כלכלית, או בין אם מדובר במצב של הבניין שהוא מאוד רעוע. אתה נותן לאנשים איכות חיים הרבה יותר טובה". 

צפו בראיון המלא עם עו"ד שלו כדי לשמוע את הטיפ שלו למי שמתחיל את דרכו בעולם ההתחדשות העירונית היום, וגם על דוגמאות למקרים בהם הוא נתקל יום יום  בשטח.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות