banner
יוני בראל // תמר מצפי
יוני בראל // תמר מצפי

הרבעון של חברת אזורים: מכרה 1,039 יח"ד בהיקף כספי בסך של 2.4 מיליארד שקל

יוני בראל, סמנכ"ל המכירות: "מתמודדים עם מחסור בהיצע הקרקעות באמצעות עסקאות רכישת קרקע אטרקטיביות וקידום פרוייקטים משמעותיים בהתחדשות עירונית, שבה אנו רואים מנוע צמיחה עיקרי בשנים הקרובות"

חברת אזורים מדווחת על נתוני מכירות לרבעון השלישי לשנת 2021, לפיהם במהלך שלושה רבעונים מכרה החברה 1,039 יח"ד בהיקף כספי בסך של 2.4 מיליארד שקלים, וזאת לעומת 625 יח"ד שנמכרו בתקופת הקורונה המקבילה אשתקד בהיקף כספי בסך של 1.2 מיליארד שקלים. הנתונים משקפים עליה של 66% במספר יחידות הדיור שנמכרו וזינוק של כ-200% בהיקף הכספי של מכירות יח"ד ותואמים לעליות שחלו במשק עם ההתאוששות והחזרה לשגרה. תוצאות המכירות בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2021 גבוהים מאלו שהושגו במהלך שנת 2020 בכללותה, בה מכרה החברה 976 יח"ד בהיקף כספי בסך של 2.1 מיליארד שקלים.

עוד על פי הדיווח, במהלך הרבעון השלישי החברה מכרה 154 יח"ד, בהיקף כספי בסך של כ-410 מיליון שקלים, כאשר ברבעון המקביל אשתקד היא מכרה 262 יח"ד, בהיקף כספי של כ-500 מיליון שקלים. "הירידה בהיקף מכירת יח"ד נובעת מחגי תשרי שהחלו מוקדם בחודש ספטמבר ובמהלכם לא התאפשרה חתימה על חוזים חדשים", כך מציינים בחברה. 

על פי הנתונים, מחירה הממוצע של דירה ברבעון השלישי ל-2021 עמד על כ-2.66 מיליון שקלים, זאת לעומת 1.91 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. עוד מדווחת החברה על זינוק בכ-40% במחיר הממוצע לדירה.

יוני בראל, סמנכ"ל מכירות באזורים, מסר כי: "אנו ממשיכים לחוות ביקושי שיא ליחידות הדיור. לאור המחסור החמור בהיצע הדירות, מחירי הדיור ממשיכים לנסוק ונתוני הרבעון הנוכחי של החברה משקפים זאת, בהלימה עם נתוני הלמ"ס שפורסמו אך לאחרונה. אזורים ממשיכה להרחיב את צבר הפרויקטים, תוך התמודדות עם מחסור בהיצע הקרקעות, באמצעות עסקאות רכישת קרקע אטרקטיביות באזורי ביקוש וכן ייזום, תכנון וקידום פרוייקטים משמעותיים בתחום ההתחדשות העירונית שבו היא רואה מנוע צמיחה עיקרי בשנים הקרובות". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות