banner
אלי אגם, מנכל אמפא ישראל \\ מתן כצמן
אלי אגם, מנכל אמפא ישראל \ מתן כצמן

חברת אמפא ישראל תרכוש קרקע בגליל ים לפי מחיר של 2.2 מיליון שקל ליחידה

אמפא ישראל מדווחת כי זכתה בקרקע לבניית 35 יחידות דיור בגליל ים בתמורה ל-77 מיליון שקל. ההתמחרות בוצעה במסגרת הליך פירוק שיתוף והמגרש נמכר באמצעות כונסי הנכסים

על פי הדיווח, לאחר התמחרות בין מספר חברות העסקה נחתמה על מחיר 77 מיליון שקל לקרקע, המשקף מחיר של 2.2 מיליון שקל לקרקע ליחידה לפני מע"מ. בחברה מציינים כי רק לפני כחודש נסגרה עסקה לרכישת קרקע במגרש סמוך לבניית 82 יח"ד לפי 204 מיליון שקל, מחיר המשקף מחיר של 2.5 מיליון שקל לקרקע ליחידה, בהליך דומה: "מחיר הקרקע מלמד שמחירי דירות בפרויקט צפויים להתחיל בסכום של כ -4 מיליון שקל לפחות".

ההתמחרות בוצעה במסגרת הליך פירוק שיתוף והמגרש נמכר באמצעות כונסי הנכסים עורכי הדין שמואל גלינקא, רועי הרם והדר טל, כאשר ההתמחרות החלה לפי מחיר של 61 מיליון שקל. המגרש בשטח 1,605 מטר ממוקם בין הרחובות הכינור והתזמורת. את אמפא ישראל ייצגה בעסקה עו"ד כלנית בר, שותפה במשרד פרגן פלס ושות'. 

אלי אגם מנכ"ל אמפא ישראל, המקדמת פרויקטים בהיקף של למעלה מ-3,000  יחידות דיור, מסר כי: "הפרויקט המתוכנן במגרש מצטרף לשורת פרויקטים נוספים אותם מקדמת החברה בהרצליה וכחלק מאסטרטגיה של החברה להרחיב פעילותה באזור, ומשקפת מחירי מכירה צפויים של למעלה מ – 4.5 מיליון שקל ליחידה."

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות