banner
הדמיית פרויקט קלנר ירושלים // אלי רכס אדריכלים
הדמיית פרויקט קלנר ירושלים // אלי רכס אדריכלים

ירושלים: אושר פרויקט פינוי בינוי הכולל 420 יח"ד בקריית יובל

התוכנית כוללת פינוי 117 יח"ד והקמת ארבעה מבני מגורים בגובה 19 קומות ברחוב קלנר, שטחי ציבור ומסחר

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה ירושלים, בראשות עו"ד עמיר שקד, החליטה לאשר תוכנית פינוי בינוי ברחוב קלנר בשכונת קריית היובל. 

התוכנית כוללת 420 יחידות דיור, שייבנו בארבעה מבני מגורים בגובה 19 קומות עם חנייה תת-קרקעית, שטחי ציבור ושימושי מסחר בקומת הקרקע כלפי הרחובות. סך הכול מוצעים 350 מ"ר עבור שטחי ציבור, 400 מ"ר עבור שטחי מסחר וכ-51,000 מ"ר שטח למגורים. המבנים המיועדים לפינוי, בני 8 קומות, כוללים 117 יח"ד. התוכנית הוגשה על ידי קבוצת פלא נדל"ן ונערכה על ידי משרד אלי רכס אדריכלים.

התוכנית ממוקמת בחלק המערבי של שכונת קריית היובל בין הרחובות קלנר ואולסוונגר, על שטח של כ-8 דונם. במינהל התכנון מציינים כי: "באזור זה ממוקמים מבני שיכון רבים, מהגדולים והוותיקים בעיר, הנדרשים להתחדשות עירונית מעמיקה וזאת לאור מצבם הפיזי".

שירה תלמי באבאי מתכננת מחוז ירושלים // צילום: אלידור חדד
שירה תלמי באבאי מתכננת מחוז ירושלים // צילום: אלידור חדד

מתכננת מחוז ירושלים מינהל התכנון, שירה תלמי-באבאי: "מדובר באחת התכניות החשובות בשכונה, המאפשרת התחדשות למבנים הנדרשים להתחדשות מעמיקה. מעבר לתוספת יחידות הדיור לעיר ושדרוג הרקמה הבנויה, התוכנית מציעה גם שיפורים משמעותיים של המרחב הציבורי ושדרוג של רמת השירותים העירוניים וזאת בסטנדרטים הראויים לעיר איכותית ודינמית, וכוללת עירוב שימושים המסייע בהפיכת הרקמה העירונית לפעילה מגוונת ומעניינת.

"התכניות מהוות מימוש הלכה למעשה של חזון ההתחדשות העירונית של הוועדה המחוזית בדבר ציפוף הרקמה הבנויה וזאת על מנת לשפר את איכות החיים העירונית בירושלים ולענות על היצע הביקוש בעיר תוך שמירה על השטחים הפתוחים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות