banner
הדמיה // צילום: קבוצת יסוד
הדמיה // צילום: קבוצת יסוד

גיוס הון משקיעים לפרויקט תמ"א 38/1 באשדוד

יזמים מגייסים הון ממשקיעים להעמדת הלוואה לקידום פרויקט תמ"א38/1 באשדוד. סכום ההשקעה המינימלי עומד על 125,000 שקל

 

הגשמה, חברת השקעות הנדל"ן הגדולה בישראל, מגייסת הון ממשקיעים לטובת העמדת הלוואה לקידום פרויקט תמ"א38/1 באשדוד. לפרויקט היתר בניה מאושר, כך מדווחת החברה. סכום ההשקעה המינימלי עומד על 125,000 ₪ והמועד הצפוי לפירעון ההלוואה עומד על כ- 24 חודשים. 

הפרויקט, יוזמת קבוצת אחדות וקבוצת יסוד, יכלול חיזוק ושיפוץ 4 מבנים קיימים ברחוב קרן היסוד, שלושה בניינים של 16 יח"ד ובניין נוסף הכולל 24 יח"ד, הוספת 2.5 קומות עיליות ויחידות דיור בקומות הבניינים ובסה"כ תוספת של 65 יחידות דיור. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות 3 חדרים בגודל 82 מ"ר, דירות 4 חדרים בגודל של כ- 97-119, פנטהאוזים ודירות 

מבט מלמעלה של אשדוד // צילום : קבוצת יסוד
מבט מלמעלה של אשדוד // צילום : קבוצת יסוד

"עם פרוץ המשבר הנוכחי הבנו כי לאור תנאי המציאות החדשים, לרבות סגירת השמיים וההתפשטות הגלובאלית של הנגיף, כדאי להביא לפתחו של ציבור המשקיעים אלטרנטיבת השקעה מקומית בפרויקטים המתנהלים בישראל", אומר ניר יעקובוביץ', מנהל הפיתוח העסקי של הגשמה, ומציין כי: "דווקא עכשיו, בימים שאינם ימים כתיקונם, זה הזמן להפנות את המשאבים פנימה, לתוך המדינה שלנו, כדי לשמש קטליזטור נוסף לגלגלי המשק המקומי.

כפי שראינו גם במשברים קודמים בעבר, יש בימים אלו פוטנציאל לרווח מעסקאות נדל"ן. זיהינו כאן חלון הזדמנויות ממשי, לאחר שבזמן שגופי מימון מסורתיים 'סוגרים את הברז' ישנם יזמים ופרויקטים הזקוקים למימון וכך ניתן לייצר ערך למשקיע מתקופה ייחודית זו".  

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות