banner
יחצ
יחצ

השכונה החדשה של באר שבע: 48% מהרוכשים תושבי העיר

עד לסוף 2019 נמכרו כשליש מהדירות פרויקט בשכונה הדרומית של באר שבע, כ-50% זוגות צעירים, רק כ-7% משקיעים מבחוץ

יחצ

השכונה החדשה בבאר שבע, הממוקמת בכניסה הדרומית וכוללת כ-5,000 יח"ד, נמצאת בהליכי שיווק ומכירות מתקדמים, כאשר בסיכום נתוני מכירות הדירות הראשונות ששוקו בשוק החופשי, מתוך 1,000 בפרויקט גדול בשכונה ("באר שבע טאצ'"), עולה כי 48% מהרוכשים הם תושבי העיר, כחמישית מהרוכשים הם עובדי ענף ההייטק, רק 19%  מהרוכשים אינם גרים בדרום, כאשר מתוכם כ-7% הם משקיעים ו- 12% תושבים חוזרים. 

עוד עולה כי כמחצית מהרוכשים הם זוגות צעירים עד גיל 40. "מדובר ברוכשים שוויתרו על מחיר למשתכן והעדיפו רכישת דירה ראשונה על הנייר בפרויקט, קרוב לבית בשכונה חדשה מתוך צפיה להשאת תשואה לכשהפרויקט יאוכלס", אומר שייקה נפחא, מנכ"ל חברת סלעית, השותפה בפרויקט. עוד מציינים בחברה כי 9% מהרוכשים הם רופאים ו 6% אחיות. "ההכרזה על הקמת בית חולים על שם שמעון פרס בפאתי השכונה בתוך כשלוש שנים, הביאה לעליה במספר המתעניינים והרוכשים דירות בפרויקט בקרב העובדים במקצועות הרפואה. שמנצלים את ההזדמנות ורוכשים דירה בסמיכות לבית החולים החדש שצפוי לקום לפני עלית המחירים", אומר נפחא.

על פי הנתונים, עד לסוף 2019 נמכרו כשליש מהדירות, למעלה מ 110 מתוך 314 יחידות הדיור שמשווקות בשוק החופשי. מורן בר שי, מנהל המכירות של הפרויקט מטעם החברה, מוסיף כי בחודש דצמבר לבדו נחתמו חוזים על 12 דירות. "מדובר בשכונה שהוקמה במסגרת הסכמי הגג", מציין בר שי, "רוכשי הדירות בשכונה נכנסים למערכת מתוקצבת ולא יצטרכו לחיות באתר בניה וגם לא להילחם על הקמת מבני ציבור".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות