banner
הדמיה מתחם צעירים האצל חולון // אלד פסגות
הדמיה מתחם צעירים האצל חולון // אלד פסגות

חולון: היתר בנייה לפרויקט תמ"א 38 ראשון בשכונת "תל גיבורים"

אחד הפרויקט הגדולים בחולון יוצא לדרך, במסגרתו יבוצעו עבודות חיזוק ועיבוי במתחם של חמישה בניינים ברחוב האצ"ל, כאשר למתחם יתווספו 59 דירות בהתאם לתמ"א 38

הדמיה מתחם צעירים האצל חולון // אלד פסגות

היתר בנייה לפרויקט ראשון התחדשות עירונית בשכונת "תל גיבורים" בחולון:  ההיתר ניתן לפרויקט "מתחם הצעירים", המבוצע במסלול תמ"א 38/1, ברחוב האצ"ל 20-28. הפרויקט ממוקם בקרבה רבה לצומת וולפסון המרכזית ובמרחק הליכה קצרצרה מפארק הנוער פילבוקס וממרכז הספורט העירוני של עיר הילדים.

את הפרויקט יזמה קבוצת אלד פסגות, כאשר על ביצועו הופקדה חברת הבת אשדן מבית אלד פסגות. בחברה מוסרים כי עבודות הבנייה במקום יחלו בעוד כשלושה-ארבעה חודשים ומשך הבנייה צפוי לעמוד על כשנתיים וחצי. 

הדמיה האצל חולון // אלד פסגות
הדמיה האצל חולון // אלד פסגות

במסגרת הפרויקט ישופצו ויחוזקו לגמרי חמישה בניינים ישנים אשר נבנו בסוף שנות ה-60. הבניינים בני 4 קומות על עמודים וכוללים 80 דירות קיימות בעלות גודל ממוצע של כ-50 מ"ר. השיפוץ והחיזוק במקום יכללו את שיפוצן של הדירות הישנות והרחבתן לגדלים של בין 80-85 מ"ר, כמו גם הוספת מרפסת שמש לכל דירה. בכל בניין ייבנה גרם מדרגות חדש, תותקן מעלית מרווחת וכן יוחלפו כלל התשתיות בבניינים ויבוצע פיתוח סביבתי. 

למתחם יתווספו 59 דירות חדשות בתמהיל מגוון של דירות 3, 4, ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, במחירים של החל מ- 1.499 מיליון שקל.  החברה היזמית הודיעה כי תוסיף מקומות חניה לדיירים. 

ישראל אברמוב מנכ"ל אלד פסגות, מסר כי: "הפרויקט יעלה את רמת חייהם של הדיירים הקיימים בצורה דרמטית ובנוסף ימשוך צעירים ומשפרי דיור איכותיים החולמים לגור במרכז הארץ במחיר התואם את כוח הקניה שלהם. בכדי להקל על הדיירים הוותיקים ובכדי למזער כל פגיעה באיכות חייהם, קיבלנו החלטה אסטרטגית לבנות את הפרויקט כמקשה אחת ולא בשלבים, כך שכל הדיירים יגיעו ל"נחלה" באותה עת".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות