banner
איתמר דויטשר // צילום: לירון אלוני
איתמר דויטשר // צילום: לירון אלוני

קבוצת אלקטרה רוכשת את השליטה בחברת F.W.Sims

החברה מניו-יורק, שמתחמה בעבודות מיזוג אוויר, נרכשת בהשקעה ראשונית של כ-67 מיליון שקל. ההיקף השנתי של פעילות אלקטרה בארה"ב צפוי להגיע לכ-1.2 מיליארד שקל

תמונה: איתמר דויטשר // צילום: לירון אלוני

קבוצת אלקטרה מדווחת היום על כניסתה לתחום מיזוג האוויר, ובכך הופכת את  Electra USA לקבלן אלקטרו-מכאני בעיר ניו יורק עם פעילות בהיקף שנתי של כ-1.2 מיליארד שקל וצבר הזמנות לתחילת 2020 בסך של כ-1.7 מיליארד שקל.

Electra USA, חברה-בת בבעלותה המלאה, דיווחה היום כי חתמה על הסכם מחייב לרכישת 56% מהון המניות של חברת F.W. Sims, חברה קבלנית ותיקה הפועלות בתחום עבודות מיזוג אויר בעיר ניו יורק, בהשקעה ראשונית של כ-67 מיליון שקל. 

חברת F.W. Sims הינה חברה משפחתית אשר הוקמה בשנת 1976 ומתמחה בעבודות מכאניות מורכבות בתחום המיזוג אויר לתשתיות, תחבורה, מסחרי ועוד. החברה מעסיקה כ-200 עובדים, ובעלת צבר עבודות של כחצי מיליארד שקל. 

במועד השלמת העיסקה תשלם אלקטרה, בתמורה למניות הנרכשות, סך כולל של כ-19.4 מיליון דולר במזומן. כמו-כן, העיסקה כוללת אופציות רכישה/מכירה הדדיות למניות החברה הנותרות בידי המוכרים הניתנות למימוש מתום 5 שנים ממועד השלמת העיסקה, אשר כפופה להסכמתם של צדדים שלישיים.

איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה: "עיסקה זו מהווה המשך ישיר להתרחבותנו בשוק האמריקאי עם הקמת Electra USA בתחילת 2019 ורכישת 2 חברות מובילות בתחום האלקטרו-מכניקה. בכוונתנו לפעול להמשך ביסוס מעמדנו בזירה הבינלאומית, תוך איתור הזדמנויות השקעה אטרקטיביות העולות בקנה אחד עם האסטרטגיה של אלקטרה, שבסיסה מעגל רחב של שירותים מקצועיים לענף הנדל״ן והתשתיות".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות