banner
הדמיה: סטודיו PITOM
הדמיה: סטודיו PITOM

תל אביב: היתר בנייה לתמ"א 38/2 עם תוספת של 25% לדיירים

עיריית תל אביב אישרה פרויקט תמ"א 38/2 ברובע 4 בעיר, הכולל הריסת 26 דירות ובניית 50 דירות חדשות. התמורה לדיירים עומדת על תוספת שטח של 25%. דירות 3 חדרים נמכרות בהחל מ- 3.8 מיליון שקל

הוועדה המקומית לתכנון ובניה תל אביב, נתנה היתר בניה לפרויקט תמ"א 38/2 ברחוב רמז 14-16 ברובע 4 בתל אביב. מדובר ב- 26 דירות קיימות בשני בניינים, אשר יהרסו ובמקומן ייבנו 50 דירות חדשות בבניין חדש, חניון תת קרקעי וחניה לכל דירה. צפי ההריסה נקבע לעוד כשלושה חודשים. בעלי הדירות יקבלו במסגרת הפרויקט תוספת של כ- 25% מדירתם הקיימת כולל ממ”ד, מרפסת בגודל 12 מ"ר, חניה ומחסן.

תמהיל הדירות בפרויקט, אשר תוכנן על ידי משרד האדריכלים גל מרום כולל דירות 2-5 חדרים,  דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. החברה היזמית, בית וגג, מדווחת כי דירות 3 חדרים נמכרות בהחל מ- 3.8 מיליון שקל.

רונן עקביה, מנכ"ל בית וגג, מסר כי: ״תכנית רובע 4 מאפשרת תוספת של עוד 5,000 דירות חדשות באזור אך מגבילה את הבניה לגובה של עד 7.5 קומות בלבד, דבר שישמור על צביון סולידי לבינוי האורבאני. כחלק מבדיקת צרכי השוק, בחרנו לתכנן בפרויקט דירות קטנות בנות שניים ושלושה חדרים. על פי נתוני הלמ"ס התחלות הבניה של דירות מסוג זה מועטות מידי אל מול הביקושים הקיימים המגיעים מצד משקיעים כמו גם זוגות וצעירים המאפיינים מאוד את הקהל התל אביבי".

הצטרפו אלינו לקהילת ההתחדשות העירונית >>> לחצו כאן

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

קורס מבוא להתחדשות עירונית – לפרטים ליחצו כאן

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות