banner
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב ים. צילום: סיוון פרג'
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב ים. צילום: סיוון פרג'

חברת גב-ים גייסה 770 מיליון שקל בריבית שלילית

גב ים מדווחת על ביקושי שיא של למעלה מ-1.4 מיליארד שקל בשלב המוסדי בהנפקת אג"ח באמצעות סדרת אג"ח חדשה – סדרה ט'

תמונה: אבי יעקובוביץ // סיוון פרג

גב ים מדווחת על ביקושי שיא של למעלה מ-1.4 מיליארד שקל בשלב המוסדי בהנפקת אג"ח באמצעות סדרת אג"ח חדשה – סדרה ט'. החברה ביקשה תחילה לגייס כ-220 מיליון שקל וגייסה לבסוף בשלב המוסדי 777 מיליון ש"ח בריבית שלילית צמודה של כ- (0.01%-).

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים ציין: "החברה השלימה אתמול בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת סדרת אגרות חוב חדשה (סדרה ט') של החברה, בעלת מח"מ של כ-5.7 שנים, המדורגת על-ידי מעלות S&P בדירוג AA ועל-ידי מידרוג בדירוג Aa2. 

התוצאות מהוות הבעת אמון של שוק ההון בחברה, באיכות נכסיה ובאסטרטגיה העסקית שלה, אשר מביאה לצמיחה, לאיתנות פיננסית וליציבות לאורך שנים. ביקושי היתר שנרשמו מספקים לחברה רוח גבית בהמשך פעילות הייזום המסיבית והאינטנסיבית. 

החברה ממשיכה להתרחב ומובילה מהלכי ייזום אינטנסיביים, בראיה ארוכת טווח ובמגמה ברורה, בהיקף של כ-410 אלף מ"ר (כ-325 אלף מ"ר חלק החברה), הכוללים 12 פרויקטים בהשקעה כוללת של כ-2.3 מיליארד ש"ח, אשר יעמידו את מצבת הנכסים המניבים של החברה על למעלה מ-1.3 מיליון מ"ר והכנסות שנתיות של כ-730 מיליון ש"ח, החל משנת 2024. פרויקטים אלו ימשיכו להוביל את גב-ים להמשך צמיחה ולבסס את המוניטין שלה כחברת הנדל"ן המניב המובילה בישראל".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות