מכרז ל-265 יחידות אירוח בזיכרון יעקב עם אופציה להגדלת עשרות אחוזים
יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל: "מודל ייחודי ומעניין, המשלב במתחם אחד מגורים, מסחר, תיירות ותעסוקה, על רקע הביקוש ההולך וגובר לאתרי מלונאות ונופש בישראל"
יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל: "מודל ייחודי ומעניין, המשלב במתחם אחד מגורים, מסחר, תיירות ותעסוקה, על רקע הביקוש ההולך וגובר לאתרי מלונאות ונופש בישראל"
רשות מקרקעי ישראל תפרסם מכרז להקמת שני מתחמי לינה תיירותית במתחם פארק היין בזיכרון יעקב, בשלושה מגרשים. מגרש אחד מיועד לכ-48 יחידות אכסון מלונאי מיוחד, מגרש שני מיועד לכ-67 יחידות אכסון מלונאי מיוחד גם והם ישווקו כמתחם אחד עם סה"כ 115 יחידות אירוח. הזוכים במגרשים אלו יוכלו להגדיל את מספר היחידות ב-30%, ובתנאי שיישמרו האופי והוראות הבניה שנקבעו בתוכנית. כמו כן ניתן יהיה להמיר את האכסון המלונאי המיוחד למלון, בתנאי שלא ישונו הוראות הבניה שנקבעו בתוכנית המאושרת.
מגרש נוסף, המיועד לכ-150 יחידות אירוח ישווק כמתחם שני. סה"כ ישווקו במסגרת המכרז כ-265 יחידות אירוח. הזוכים במגרש זה יוכלו, בתיאום עם משרד התיירות ומנהלת הפרויקט, להגדיל את מספר יחידות הארחה ב-20%.
המכרז הוא חלק מתוכנית לאזור תיירות משולב, לצד שטחים פתוחים ציבוריים ופרטיים. מתחם פארק היין משתרע על שטח כולל של כ-606 דונם. לצד 265 חדרי מלון/אירוח, כוללת התכנית גם כ-200 יח"ד למגורים שבנייתם בעיצומה, שטחי תעשייה ומלאכה, מוסדות ציבור ושטחים פתוחים.
יעקב (ינקי) קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל: "מכרז זה הוא מודל ייחודי ומעניין, המשלב במתחם אחד מגורים, מסחר, תיירות ותעסוקה, והוא מהווה מוקד משיכה חדש לתיירות פנים וחוץ בזכרון יעקב. על רקע הביקוש ההולך וגובר לאתרי מלונאות ונופש בישראל, שיווק 3 המגרשים הללו יעניק תנופה משמעותית לעיר זכרון יעקב ולתיירות הפנים-ארצית והבין לאומית. הקמת המתחמים החדשים תיתן מענה של כ-265 חדרי מלון נוספים בעיר הייחודית באזור נופש, תיירות ומלונאות, מסחר ומגורים, המקושרים ישירות לתעשיית היין עם ערך נופי גבוה ואיכות חיים, ואף תספק מקורות תעסוקה נוספים וחדשים לתושבי האזור והעיר".
שר התיירות חיים כץ: "היין הישראלי עשה לעצמו, בצדק, שם עולמי. הביקוש לתיירות היין נמצא בעלייה מתמדת והמשרד עוסק בקידום הענף בזירה המקומית והבינלאומית. פעילות היקבים מכניסה למדינה כמיליארד ש"ח בשנה ותורמת ביצירת מקומות תעסוקה בפריפריה. שדרוג חווית התייר בתחום היין יחזק את מיצובה של ישראל כיעד קולינרי מוביל".
לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן