banner
אסף סימון מנכ''ל אפריקה התחדשות עירונית ורונן עקביה מנכ''ל בית וגג // בית וגג
אסף סימון מנכ''ל אפריקה התחדשות עירונית ורונן עקביה מנכ''ל בית וגג // בית וגג

החברות אפריקה התחדשות עירונית ובית וגג ישקיעו כ-850 מיליון שקל בפרויקט חדש

החברות מדווחות כי חתמו על עסקת קומבינציה להקמת פרויקט עירוב שימושים הכולל 735 יח"ד בשכונה החדשה שתבנה בנתניה

חברת אפריקה התחדשות עירונית, חברת הבת של קבוצת אפריקה ישראל מגורים וחברת בית וגג מדווחות על חתימת עסקת קומבינציה, בשותפות שווה, מול בעלי קרקע פרטיים בנתניה, להקמת פרויקט עירוב שימושים למגורים, מסחר ותעסוקה, הכולל 735 יח"ד.

מדובר בקרקע המשתרעת על פני כ-48 דונם בסמוך לשכונת אגמים, כאשר על פי הדיווח הפרויקט יכלול 6 מגדלי מגורים בגובה של כ-30 קומות כל אחד, על פני שטח של כ-80,000 מ"ר, בשילוב שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-5,000 מ"ר. עלות ההשקעה המוערכת בפרויקט הנה כ-850 מיליון שקל, כשההכנסה צפויה לעמוד על מעל למיליארד שקל.

הפרויקט, בתכנון משרד אדריכלים אלונים-גורביץ, הוא חלק מתוכנית להקמת שכונה חדשה בעיר, הכוללת בשלב הראשון כ-6,300 יח"ד, מרכז עסקים ראשי, שטחי ציבור ומסחר, על שטח כולל של כ-780 דונם בין הרחובות היהלומן אברמס, שדרות בן צבי במזרח, בן גוריון במערב ושכונת נווה עוז בדרום.

אסף סימון, מנכ"ל אפריקה התחדשות עירונית, אומר כי: "חברת אפריקה התחדשות עירונית, ממשיכה בתנופת הצמיחה בעיר, החל מפרויקט הפינוי בינוי הראשון בעיר, דרך פרויקטים בני מאות יח"ד נוספים בשכונת נורדאו המתחדשת.
"מדובר באחת מעתודות הקרקע הגדולות והמבוקשות בעיר, שתהפוך לרובע עירוני חדש, שיקשר בין ציריה הראשיים של נתניה. אנו גאים באמון שאנו מקבלים מבעלי הקרקע במתחם 542/3 שצפוי להיות מרכז העיר החדש של נתניה. היקף החתימות הנרחב ומהירות ההצטרפות מעידה על האמון העמוק בשותפות בין אפריקה התחדשות עירונית לבין בית וגג וביכולות המשותפות".

רונן עקביה, מנכ"ל בית וגג, מסר כי: "השותפות של בית וגג עם אפריקה ישראל בפרויקט זה ,כמו בפרויקטים משותפים נוספים, יצרה סינרגיה עוצמתית, מקצועית ואיכותית, שהובילה להיענות מהירה ומלאה של בעלי הקרקע במתחם ולקידום תהליך תכנון מהיר ומוצלח מול הרשות המקומית".

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות