banner
הדמייה // אשכול
הדמייה // אשכול

מחדשים את מגדיאל: חברת ינוב עם פרויקט חדש בהוד השרון

אחת החברות הוותיקות והמוכרות באזור השרון מקדמת הריסת בניין ברחוב אשכול ובנייה של מבנה חדש בן 32 דירות. הבעלים שגיא לנצ'נר: "זה פרויקט שמחדש את מרכז העיר ומייצג את כל מה שאנחנו מאמינים בו"

מגדילים 17.06.2021

עם כ-10,000 יחידות דיור מאושרות לבנייה, ועם תוכנית מתאר המבקשת להגדיל את מספר תושביה פי שלושה בתוך שני עשורים, הוד השרון היא ללא ספק אחת הערים הצומחות בישראל. העיר הקטנה המוקפת בפרדסים נשזרת אט-אט במגדלי מגורים רבי קומות ומוקדי מסחר, ההופכים אותה לאחד היעדים המבוקשים ביותר – בעיקר עבור משפחות צעירות ממעמד סוציו-אקונומי בינוני-גבוה המחפשות איכות חיים במיקום אסטרטגי.

לצד הבנייה החדשה, בשנים האחרונות מזהים גם יזמי ההתחדשות העירונית את הפוטנציאל האדיר הטמון בהוד השרון הוותיקה, המלאה בבניינים מעוטי קומות בני עשרות שנים. לכך מתווספת מדיניות עירונית המעודדת התחדשות ומבקשת להחיל ודאות תכנונית מקסימלית על התחום, באמצעות מיפוי מקבצי המגורים הישנים והגדרה מדויקת של מיזמי ההתחדשות שניתן לקדם בהם. העירייה אף הודיעה כי תמ"א 38 תמשיך להיות בתוקף בתחומי העיר, גם לאחר פקיעת מועדה הרשמי באוקטובר 2022.

חברה בולטת הפועלת בהוד השרון – ובמקרה או לא, גם מגיעה מהאזור וממקדת בו את פעילותה – היא חברת ינוב בניה ופיתוח, מחברות הייזום והביצוע הוותיקות והמוכרות באזור השרון כולו. החברה מתמחה בבנייה רוויה – לאחרונה איכלסה את פרויקט מגדלי הדר – שני מגדלים בני 18 קומות בהוד השרון, במיזמי תמ"א 38 (הן במתכונת של חיזוק ותוספות והן במתכונת של הריסה ובנייה מחדש), וכן בהקמה של פרויקטים גדולים יותר דוגמת פינוי-בינוי.

פרויקט אחד שממחיש יפה את חזונה האורבני של ינוב להוד השרון ואת יכולות הביצוע שלה, הוא זה המקודם ברחוב אשכול 7 בעיר. מדובר בבניין עם שתי כניסות נפרדות ובו 12 דירות קיימות, המיועד להריסה ובנייה מחדש. במקומו ייבנה בניין אחד בן שמונה קומות ו-32 דירות, בתמהיל מגוון: דירות גן בנות 3 חדרים, דירות 4 חדרים ופנטהאוזים של 5 חדרים. בנוסף יוקם לרווחת הדיירים חניון תת-קרקעי.

הבניין שוכן בשכונת מגדיאל הוותיקה והמתחדשת, שרבים מהבניינים בה נמצאים בשלבי תכנון שונים לקראת עבודות שדרוג והתחדשות. כיכר מגדיאל על שלל בתי הקפה והעסקים שבסביבתה נמצאת במרחק הליכה קצר מהבניין, וכך גם בתי ספר מובילים ומוסדות חינוך. כל זה, כמו גם העובדה שכבר כיום האזור משופע בגינות ציבוריות קטנות ונעימות, הופכים את שכונת מגדיאל לאחד האזורים המבוקשים בשרון עבור משפחות צעירות.

שגיא לנצ'נר, הבעלים והמנכ"ל של חברת ינוב, משוכנע כי לפרויקט תהיה השפעה ממשית הן על סביבתו והן על איכות חייהם של דייריו הקיימים: "מדובר בפרויקט במרכזה של עיר, מהסוג שאנחנו דוגלים בו ומיישמים אותו לאורך כל שנות פעילות החברה. חידוש מרכזי הערים מעניק התחדשות לאזור כולו, הן בפן האסתטי לחזות העיר והן לדיירים בסביבה הקרובה שהופכת לנעימה למראה ומזמינה יותר. כמובן שההתחדשות תורמת גם לפתרונות חניה בסביבה, שכן הדיירים עוברים לחנות בגבולות המגרש, בחניה תת-קרקעית, תוך ניצול נכון ומיטבי של השטח.

שגיא לנצ'נר // יח"צ
שגיא לנצ'נר // יח"צ

"כמו בכל הפרויקטים שלנו", מוסיף לנצ'נר, "גם הדיירים ברחוב אשכול ייהנו ממדירה חדשה ברמת ביצוע וגימור גבוהה ומסביבת מגורים מטופחת ומתקדמת, הכוללת בין השאר מעלית, חניות פרטיות והגדלת שטחי הדירות הקיימות".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות