banner
אליאב מימון // יחצ
אליאב מימון // יחצ

חברת רמות בעיר רוכשת בית מלון באשקלון תמורת 100 מיליון שקל

החברה מדווחת כי היא תפעל להשבחת המתחם, שעליו נבנה מלון גני דן ותקדם פרויקט עירוב שימושים הכולל מאות דירות ובית מלון חדש, בהיקף ההשקעה של כ-400 מיליון שקל

חברת הנדל"ן רמות בעיר, שבבעלות משותפת של קבוצת יובלים, מדווחת כי היא רוכשת את מלון גני דן באשקלון תמורת 100 מיליון שקל מרשת מלונות דן. 

מלון גני דן ממוקם במערב אשקלון ובסמוך לחוף והוא אינו פעיל מזה מספר שנים. שטח המלון משתרע על פני כ-16 דונם והוא כולל 260 חדרים. 

על פי הדיווח, בכוונת החברה להשביח את הקרקע ולתכנן אותה מחדש כפרויקט עם שימושים מעורבים, שכולל מגורים בהיקף של מאות דירות ובית מלון חדש. היקף ההשקעה הצפוי בפרויקט נאמד בכ-400 מיליון שקל. 

אליאב מימון, מנכ"ל רמות בעיר: "מלון גני גן נמצא במיקום מבוקש מאוד באשקלון, בשכונת המרינה היוקרתית ובמסוך לחוף הים של העיר. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם עיריית אשקלון כדי לתכנן מחדש את המתחם ולבנות בו מתחם עם מגוון שימושים של מגדלי מגורים ופרויקט מלונאי מעודכן".

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן: "מלון גני דן אשקלון היה סגור מזה שנה ובתקופה זאת קיבלנו כמה הצעות מחברות נדל"ן יזמיות שהביעו עניין בנכס ובקרקע האטרקטיבית עליו הוא יושב. ברגע שהגיעה ההצעה הטובה ביותר מחברת רמות בעיר מקבוצת יובלים החלטנו ללכת על המהלך ולחתום עימם את ההסכם".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות