banner
הדמיה: AA STUDIO
הדמיה: AA STUDIO

חברת פרשקובסקי רוכשת את פרויקט "פרי פלייס" ב-371 מיליון שקל

מדובר בפרויקט עירוב שימושים הממוקם בצפון העיר רחובות וכולל כ-750 דירות למעונות סטודנטים, שטחי משרדים של כ-22 אלף מ"ר וכ-1,250 מ"ר מסחר

חברת פרשקובסקי זכתה בהתמחרות לרכישת פרויקט "פרי פלייס" ברחובות תמורת כ-371 מיליון שקל, פרויקט שקודם על-ידי חברת פרי נדל"ן. על פי הדיווח, לפי התב"ע (תוכנית בניין עיר) החלה במקום, ניתן להקים על המקרקעין פרויקט שיכלול כ-750 דירות למעונות סטודנטים בשטח ממוצע של כ-38 מ"ר, שטחי משרדים של כ-22 אלף מ"ר, כ-1,250 מ"ר מסחר וכן שטחים תת קרקעיים לטובת הקמת חניון ובו כ-900 מקומות חנייה ב-3 מפלסים. הפרויקט ממוקם בכניסה הצפונית לעיר רחובות, בפינת הרחובות הרצל ודרך האצ"ל בסמוך למכון ויצמן למדע, הפקולטה לחקלאות, פארק המדע ותחנת הרכבת. במסגרת הפרויקט מתוכננים להיבנות 3 מגדלים של מעונות סטודנטים וכן 2 בנייני משרדים. 

"למיטב ידיעת החברה, לפרויקט קיים היתר חפירה ודיפון", כך נמסר מהחברה, "בכוונת פרשקובסקי לממן את הרכישה ממקורותיה העצמיים וממימון חיצוני – 10% מהתמורה ישולמו במועד חתימת הסכם המכר, 10% נוספים ישולמו בתוך 30 יום מאישור ביהמ"ש והיתרה בתוך 90 ימים ממועד מתן אישור המכירה וכנגד מסירת החזקה. רכישת הפרויקט כפופה לאישור בית המשפט במסגרת תיק חדלות הפירעון של פרי נדל"ן, והיא מתבצעת כאשר המקרקעין והזכויות נקיים מכל חוב, התחייבות, עיקול, שעבוד, צו תביעה או כל זכות לטובת צד ג'". 

יוסי פרשקובסקי, יו"ר פרשקובסקי השקעות ובנין // גבע טלמור
יוסי פרשקובסקי, יו"ר פרשקובסקי השקעות ובנין // גבע טלמור

לדברי יוסי פרשקובסקי, יו"ר חברת פרשקובסקי, "הפרויקט ברחובות ממוקם במיקום אטרקטיבי בכניסה הצפונית לעיר מהווה עבורנו כניסה טבעית של החברה לפעילות נוספת בתחום המניבים של מעונות סטודנטים. לפרויקט יש כבר תב"ע מאושרת ואנו נתחיל בעבודות בקרוב. בשלב הראשון נשלים את העבודות על החניון שכבר החלו בחפירתו ובמקביל נקדם הליך להגדלת הזכויות במתחם, גם לתוספת של שטחי משרדים, וגם לשילוב של שטחי מגורים להשכרה לצד המעונות". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות