banner
יוסי פרשקובסקי // צילום: יוני מרדכי
יוסי פרשקובסקי // צילום: יוני מרדכי

"פרשקובסקי" מסיימת את החציון הראשון עם רווח גולמי של 150 מיליון שקל

חברת פרשקובסקי מדווחת על הדוחות לרבעון השני של שנת 2020 עם הכנסות של כ- 308 מיליון שקל ורווח גולמי של כ- 85 מיליון שקל

 

חברת פרשקובסקי מדווחת על הדוחות לרבעון השני של שנת 2020 עם הכנסות של כ- 308 מיליוני ₪ ורווח גולמי של כ- 85 מיליון ₪, שמהווה שיעור רווחיות גולמית של כ-28% לעומת הכנסות של כ- 219 מיליוני ₪ ורווח גולמי של כ- 53 מיליון ₪ עם רווחיות גולמית של כ- 24% בתקופה המקבילה אשתקד. את החציון הראשון של שנת 2020 החברה מסיימת עם הכנסות של כ-531 מיליון ₪ ורווח גולמי של 150 מיליון ₪.

החברה רושמת רווח נקי לרבעון בסך של כ-61 מיליון ₪ לעומת רווח נקי בסך של כ- 31 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, ומסיימת את החציון הראשון של שנת 2020 עם רווח נקי של 96 מיליון ₪ ועם הון עצמי של כ- 826 מיליון ₪, לאחר שחילקה השנה דיבידנדים בסך של  כ-32 מיליון ש"ח.

יוסי פרשקובסקי, יו״ר החברה, מסר כי: "החברה ממשיכה להציג תוצאות חזקות בכל המגזרים עם שיעורי רווחיות גולמית מהטובים בענף לצד תשואת דיבידנד גבוהה למשקיעים. החברה נמצאת עם הפנים קדימה וממשיכה לפעול לתכנון פרויקטים חדשים ולהוצאת היתרי בנייה בפרויקטים השונים של החברה. בניית הפרויקטים שבביצוע נמשכה כמתוכנן ללא הפסקה גם בתקופת הקורונה. בנוסף, עם פרסום ההקלות שאפשרו את פתיחת משרדי המכירות בחודש מאי 2020 החברה ממשיכה לראות במהלך החודשים האחרונים תנועה ערה של לקוחות במשרדי המכירות וגידול במכירות בערים השונות".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות