banner
שדרות רגר, באר שבע // באדיבות דוברות העירייה
שדרות רגר, באר שבע // באדיבות דוברות העירייה

בלעדי: שתי חברות יזמיות מקדמות מגה מתחם פינוי בינוי בבאר שבע, הכולל כ-2,800 דירות

החברות אביסרור ודימרי מקדמות במסלול יזמים תוכנית ענק לפינוי בינוי במתחם טוביהו הצבי, במסגרתו צפויות להיהרס 408 דירות קיימות. על פי החלופה שהוצגה לעירייה, במסגרת הפרויקט צפויות להבנות אלפי דירות חדשות

ל"מגדילים" נודע כי בימים אלו מקדמות החברות היזמיות אביסרור ודימרי במשותף תוכנית לפרויקט פינוי בינוי ענק במתחם טוביהו הצבי בבאר שבע. כיום קיימות במתחם 408 יח"ד, במבני רכבת ישנים על עמודים. החברות החלו לקדם את התוכנית במסלול יזמים והציגו לעיריית באר שבע חלופה תכנונית, הכוללת כ-2,800 יח"ד חדשות, במבנים משולבים של כ-13 מגדלים, בגובה של 20-30 קומות עם בניה מרקמית. 

מדובר במגה פרויקט משמעותי להתחדשות העירונית של העיר הדרומית, כאשר הליך החתימות של היזמים מול הדיירים צפוי להתחיל בימים הקרובים. מבדיקת "מגדילים" עולה כי נכון להיום החברות הגיעו להסכמה למהלך קידום התוכנית עם למעלה מ-75% מהדיירים. 

יש לציין כי החלופה שהוצגה לעירייה נמצאת בבדיקה ובתיאום תכנון אולם טרם אושרה. 

מעיריית באר שבע נמסר כי: "פרויקט פינוי בינוי במתחם טוביהו מקודם בשלבים מוקדמים במסלול יזמים. היזמים הציגו לעירייה חלופה תכנונית, שנמצאת בבדיקה ובתיאום תכנון אך טרם אושרה". 

עוד מציינים בעירייה כי: "בעירייה פועלת מנהלת התחדשות עירונית, המקדמת היום כ- 14 מתחמים של התחדשות עירונית בעיר, חלקם במסלול רשויות וחלקן במסלול יזמים, מתוך ראייה בהתחדשות העירונית במרכז העיר חלק מהחזון של התפתחות העיר כמטרופולין של הנגב. בעירייה מעודדים תושבים ויזמים לפנות למנהלת ולקבל הכוונה וסיוע בקידום הפרויקטים על מנת לקבל וודאות תכנונית ולקצר הליכים.

שמוליק כהן ממשרד SK שמאות מקרקעין, המתמחה בליווי פיננסי של פרויקטי נדל"ן הוא השמאי מטעם החברות היזמיות.

את הדיירים מייצגים עורכי הדין אילן גלזר ואורן שירזי ממשרד אילן גלזר ושות' המתמחה בהתחדשות עירונית.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות