banner
הדמייה // 3D IN
הדמייה // 3D IN

הפנטהאוז הגבוה ביותר שנבנה כיום בחיפה נמכר ב-3.55 מיליון שקל

משפרי דיור תושבי חיפה רכשו את הפנטהאוז בבניין הראשון שנבנה בפרויקט פינוי בינוי בחיפה, תמורת 3.55 מיליון שקל

הדמייה // 3D IN

קבוצת אלמוג מדווחת על מכירת הפנטהאוז הגבוה ביותר שנבנה כיום בחיפה: החברה מכרה את הפנטהאוז בבניין הראשון בפרויקט אלמוג כרמל מערב לזוג תושבי חיפה תמורת 3.55 מיליון שקל. הפנטהאוז ייבנה בקומה ה-28 של המגדל הראשון בפרויקט וישתרע על פני כ-167  מ"ר עם מרפסת בשטח נוסף של כ-57 מ"ר. בהמשך ייבנה המגדל השלישי בפרויקט שיהיה אף גבוה יותר ויגיע ל-31 קומות.

מדובר בפרויקט פינוי בינוי שיכלול 437 דירות חדשות בשלושה מגדלי מגורים, על מגרש בשטח של כ-16 דונם במפגש הרחובות המלך אמציהו והמלך שלמה בצמוד לשכונת רמת הנשיא. התוכנית לפינוי המבנים הוותיקים בנווה דוד החלה ביוזמת עיריית חיפה כבר בשנת 2006, ומקודם על ידי החברה היזמית מזה כ- 7 שנים. 

בנוסף מדווחת החברה על מכירתן של 20 דירות בפרויקט החדש, רובן לתושבי חיפה והסביבה. "באופן יוצא דופן הדירות שנמכרו הן הגבוהות ביותר והיקרות ביותר, אשר לרוב נמכרות רק בשלבי הסיום של הפרויקט, לקראת אכלוסו", אומרים בחברה. 

דירות 4 חדרים מוצעות נמכרת בהחל מ-1,490,000 שקל ודירות חמישה חדרים במחיר של החל מ-1,775,000 שקל. שטח דירות 4 חדרים הינו 100 מ"ר ושטחן של דירות 5 חדרים הינו 121 מ"ר ומעלה. לכל הדירות חניה תת קרקעית ומחסן. 

רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אלמוג, מסר כי: "תושבי חיפה שרכשו את הדירות בקומות הגבוהות רצו להבטיח לעצמם דירה במרחק של מאות מטרים מהים, עם נוף פנורמי יוצא דופן, בפרויקט המגורים שיהיה הגבוה ביותר בעיר. מדובר בפרויקט משנה מציאות, השכונה הולכת להיראות אחרת לגמרי והמחירים בה צפויים לעלות באופן משמעותי".

מנתונים שניתחה החברה, המתבססים על דו"ח שפורסם בספטמבר האחרון על ידי הכלכלנית הראשית באוצר, נרשמה עלייה של כ-22% ברכישות נדל"ן בעיר על ידי משקיעים ברבעון השני של השנה, זאת בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. מדובר בעלייה של 8.1% בהשוואה לרבעון הקודם. כמו כן, חיפה רשמה את העלייה הגדולה ביותר ביחס לכלל הערים שנבדקו, כאשר במקום השני נמצאת תל אביב עם עלייה של 17.3% ברכישות משקיעים ברבעון.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות