banner
ערן ענבים // צילום: ליאור גרונדמן
ערן ענבים // צילום: ליאור גרונדמן

קרן הריט אזורים Living רושמת רווח נקי של כ-147 מיליון שקל ברבעון השלישי

ההון העצמי של הקרן עלה לסך של כ-928 מיליון שקל ונרשם גידול בסך נכסיה לכ-1.75 מיליארד שקלים, "בעקבות ההשקעות שבוצעו בתקופה ועליית הערך של הנכסים". לקרן יתרות מזומנים של כ-72 מיליון שקלים המיועדות לדבריה לעסקאות חדשות

קרן הריט אזורים Living, מקבוצת אזורים מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של שנת 2021: הרווח הנקי של הקרן ברבעון הסתכם בכ-147.4 מיליון שקלים, זאת לעומת הרווח הנקי של החברה באותה תקופה בשנה שעברה שעמד על כ-7.7 מיליון שקלים. 

עוד על פי הדיווח, עליית שווי הוגן בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2021 הסתכמה לסך של 219 מיליון שקל לעומת כ- 19 מיליון שקלים בתקופה מקבילה, ונבעה לטענת החברה "מהכרה ברווח יזמי בסך של 81 מיליון שקל (7.5 מיליון שקלים בתקופה מקבילה) ועליית ערך בהיקף של כ 138 מיליון שקלים (כ- 12 מיליון שקלים בתקופה מקבילה). 

"עליית הערך הושפעה בעיקר מהפחתה של שיעור ההיוון ששימש בעבר לאומדן שווי הפרויקטים משיעור של 5.5% לשיעור של 5%, מעלית מחירי הדירות בסביבת הנכסים, עליה בדמי השכירות וכן מהכרת רווח יזמי בעקבות סיום הקמה והתקדמות השיווק ואכלוס של הפרויקטים בראשון לציון ובאור יהודה", כך נמסר מהחברה.

עוד על פי נתוני הדו"ח, ההון העצמי של הקרן עלה לסך של כ-928 מיליון שקל ובמקביל נרשם גידול בסך נכסיה לכ-1.75 מיליארד שקלים, "בעקבות ההשקעות שבוצעו בתקופה ועליית הערך של הנכסים", כך נמסר. לקרן יתרות מזומנים של כ-72 מיליון שקלים המיועדות לדבריה לעסקאות חדשות.

ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living: "במהלך הרבעון השלישי התחלנו באכלוס של שני פרויקטים משמעותיים ואיכותיים בראשון לציון ובאור יהודה, ובצענו מספר עסקאות משמעותיות להרחבת הפורטפוליו באזורי ביקוש ובערים מרכזיות בארץ – ירושלים ותל אביב. כמו כן, בימים האחרונים, הממשלה החלה לפעול להסדיר את תחום הדיור להשכרה הקונצרני באמצעות אישורה של רפורמה רחבה. כתוצאה מכך, אנו רואים כבר עכשיו, ונמשיך לראות גם בהמשך, נסיקה משמעותית בהיקף השחקנים שנכנסים לתחום. משקיעים ושחקני נדל"ן מובילים – כולם מהווים מכפילי כוח שיתרמו לצמיחת השוק משמעותית".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות