banner
עידו קינאר סמנכל הנדסה בחברת אפי קפיטל \\ טל גבעוני
עידו קינאר סמנכל הנדסה בחברת אפי קפיטל \ טל גבעוני

אשקלון: קרקע ללוגיסטיקה ותעסוקה בשטח של 8.5 דונם נרכשה ב-33 מיליון שקל

חברת אפי קפיטל מדווחת כי רכשה קרקע לפרויקט לוגיסטי בהשקעה של כ-115 מיליון שקל: "נוצר ביקוש למרלו"גים ושטחי אחסנה בסמיכות למרכזי אוכלוסייה גדולים"

חברת אפי קפיטל נדל"ן מדווחת כי רכשה מחברה פרטית מגרש בגודל של 8.5 דונם באשקלון עם זכויות בנייה של 22 אלף מ"ר לטובת לוגיסטיקה, תעסוקה ומסחר בעלות של 33 מיליון שקל. ההשקעה המוערכת בפרויקט נאמדת בכ-115 מיליון שקל. "העסקה עולה בקנה אחד עם אסטרטגית החברה להגדלה משמעותית של היקף נכסי הנדל"ן המניב שלה. המצב הסטטוטורי של המגרש נמצא בשלבי תכנון וקבלת היתר. הבנייה צפויה להתחיל בעוד כשנה וחצי", כך נמסר מהחברה. 

עוד להערכת החברה, העסקה הנוכחית משקפת כ-3.8 מיליון שקל לדונם: "מדובר בגידול בשיעור של כ-94% בפחות מחצי שנה. הדבר מוכיח כי מחירי הקרקעות ללוגיסטיקה ואחסנה ממשיכים לעלות בקצב מסחרר גם בפריפריה". 

עידו קינאר, סמנכ"ל הנדסה בחברה מסר כי: "רכישת המגרש באשקלון היא דריסת רגל נוספת של החברה בתחום הנדל"ן המניב. לאור עליית הסחר המקוון בשנים האחרונות ובעיקר בעקבות השפעת הקורונה על רכישות אונליין, נוצר ביקוש למרלו"גים ושטחי אחסנה בסמיכות למרכזי אוכלוסייה גדולים. חברות השילוח והלוגיסטיקה מחפשות לספק פתרונות last mile לצרכני הקצה ולכן מרחיבות את שירותיהם באמצעות אותם מרכזים לוגיסטיים. אנו מעריכים כי הביקוש לכך ימשיך ויעלה בייחוד באשקלון שאוכלוסייתה צפויה לצמוח בכ-20% בשנים הקרובות".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות