banner
הדמיית פנטהאוז זבוטינסקי // אסף פרץ
הדמיית פנטהאוז זבוטינסקי // אסף פרץ

תמ"א 38 ברעננה: גן פרטי ופנטהאוזים 10 דקות מתל אביב

פרויקט תמ"א 38 חדש ברעננה הכולל 90 דירות, מציע בכל אחד מארבעת המגדלים פנטהאוזים יוקרתיים בקומה השמינית והעליונה. שגיא לנצ'נר, הבעלים והמנכ"ל של חברת ינוב: "תפיסת המגורים הייחודית בפרויקט מאפשרת לדיירים לבצע שינויים והתאמות בעיצוב, בהתאם לצרכים ולטעמם האישי"

בשיתוף חברת ינוב

רעננה, אחת מ-10 הערים המובילות במתן היתרי בנייה ב-2020 לפרויקטים של תמ"א 38, לפי דו"ח הרשות להתחדשות עירונית, ממשיכה לספק כר פורה למיזמים שנועדו להתאים את מבני המגורים שבה למאה העשרים ואחת. העובדה שמדובר באחת הערים החזקות בארץ מבחינה סוציו-אקונומית, לא מותירה מקום לספק באשר לפוטנציאל הרב הגלום בה, בעיניי היזמים ובעלי הדירות כאחד.

נדמה כי את תשומת הלב נוטל בימים אלה פרויקט תמ"א 38 חדש הנבנה ברחוב ז'בוטינסקי בעיר. במסגרת פרויקט Jabotinsky Yard, אותו מובילות חברות הנדל"ן ינוב וטרסה, נהרסו שני בנייני הרכבת ששכנו במקום על 36 דירותיהם, ובמקומם עתידים לקום ארבעה בניינים ובהם 90 דירות.

מלבד דירות 4 ו-5 חדרים עם מרפסות גדולות וכן מגוון דירות גן מיוחדות, שרק מעטות מהן נותרו למכירה, גולת הכותרת של הפרויקט נמצאת בקומה השמינית והעליונה של כל אחד מארבעת המגדלים – עם קולקציית פנטהאוזים יוקרתית ויחידה במינה. פנטאהוזים אלה, בני 5 חדרים ובשטח של 150 מ"ר כל אחד, מתפרשים על פני מפלס שלם ונהנים מארבעה כיווני אוויר, שפע של אור טבעי ונוף פתוח ועוצר נשימה של כל אזור השרון.

מאפיין ייחודי נוסף של הפנטהאוזים בפרויקט הוא מרפסות הענק שלהם – בשטח של כ-175 מ"ר כל אחת. מדובר למעשה במעין חצרות תלויות באוויר, המספקות לדיירים שילוב בין סביבת המגורים האורבנית והתוססת לתחושת מרחב ואיכות חיים של בית צמוד קרקע. בהתאם לסטנדרט הבנייה של ינוב-טרסה, כל דירות הפרויקט מציגות מפרט פרימיום לצד תכנון אדריכלי גמיש, כזה המאפשר התאמה של החללים הפנימיים לצורכיו של כל דייר. כמו כן, כל הדירות יוצמדו חניה פרטית ומחסן. במפלס הקרקע ייהנו הדיירים מגן פרטי לשימושם הבלעדי, אשר יכלול בריכת נוי פסטורלית, פינות ישיבה, שבילים ועצי נוי.

שגיא לנצ'נר, מנכל ובעלים ינוב // יח"צ
שגיא לנצ'נר, מנכל ובעלים ינוב // יח"צ

לדברי שגיא לנצ'נר, הבעלים והמנכ"ל של חברת ינוב, "תפיסת המגורים הייחודית בפרויקט מאפשרת לדיירים לבצע שינויים והתאמות בעיצוב, בהתאם לצרכים ולטעמם האישי. סטנדרט היוקרה במתחם Jabotinsky Yard מחייב אותנו להעניק, לצד העיצוב המוקפד, גם מפרט דירות עשיר, רמת בנייה וגימור קפדנית בכל פרט ועמידה בתקני בנייה ירוקה".
לנצ'נר מוסיף כי היבט אטרקטיבי נוסף של הפרויקט טמון במיקומו הפנטסטי – בלב לבה של רעננה ההסיטורית, מרחק הליכה קצר מבית הספר אוסטרובסקי וממרכז המופעים והתרבות של בית יד לבנים. אין הדבר מפתיע כשמדובר בפרויקט של חברת ינוב, המקפידה למקד את פעילותה הנדלנית במרכזי הערים החזקות באזורי הביקוש. עוד בסביבת הפרויקט בתי קפה, מסעדות, מרכזי קניות ומוסדות קהילתיים. גם פארק רעננה, האמפיתיאטרון והקונסרבטוריון נמצאים במרחק נסיעה של פחות מ-10 דקות.

לדברי עומר רונן, הבעלים של חברת טרסה,  גם מי שמרכז חייו נמצא במרכז גוש דן, ימצא בפרויקט מענה הולם לצורכי ההתניידות שלו: "הדיירים במתחם יזכו לנגישות קלה ומהירה לכביש 531 החדש, המתחבר לנתיבי אילון ולכביש 4, לאמצעי התחבורה הציבורית השונים, לרבות תחנות הרכבת החדשות במערב ובדרום העיר. המשמעות של זה ברמה היומיומית היא קרבה ונגישות יוצאות דופן למטרופולין תל אביב בכל רגע ביממה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות