banner
פרוייקט מוקטן THE FIVE בבת ים של מעוז דניאל קרדיט // viewpoint
פרוייקט מוקטן THE FIVE בבת ים של מעוז דניאל קרדיט // viewpoint

בנק לאומי יממן ב-1.2 מיליארד שקל פרויקט פינוי בינוי בבת ים

מדובר בכ- 560 דירות, בהשקעה של 740 מיליון שקל. דפנה לנדאו, ראש מערך בנייה ונדל"ן בלאומי: "חלק משמעותי מהפוטנציאל הנדל"ני של בת ים בעשור הקרוב מצוי בפרויקטים של התחדשות עירונית

בנק לאומי מדווח כי יעניק מימון של 1.2 מיליארד שקל לפרויקט פינוי בינוי שמקימה חברת מעוז דניאל ברחוב כצנלסון בבת ים, אשר יכלול 560 דירות.  הקמת הפרויקט צפויה להתחיל בסוף השנה ומסירת הדירות צפויה בתחילת 2026. המימון ניתן ל-5 שנים וכולל גם את ערבויות חוק המכר. ההסכם בין לאומי למעוז דניאל כולל גם הטבות לרוכשי הדירות בפרויקט, כגון אפשרות לדחיית תשלומי הקרן עד 3 שנים.

במסגרת הפרויקט, יוקמו 560 דירות ב-5 מגדלים בני 27 קומות ו-4 קומות של חניה תת קרקעית, בהשקעה כוללת של כ-740 מיליון שקל, במקום 6 בנייני רכבת דו-קומתיים ישנים, הכוללים 104 דירות. על פי הדיווח, זהו פרויקט ההתחדשות העירונית השלישי שמממן לאומי עבור מעוז דניאל בתקופה האחרונה, בהיקף כולל של כ-150 מיליון שקל. 

דפנה לנדאו, ראש מערך הנדל"ן בלאומי: "בת ים נהנית בשנים האחרונות מהתעוררות נדל"נית, בזכות מיצוי של יתרונותיה היחסיים, כגון הקרבה לחוף הים והנגישות לתל אביב. חלק משמעותי מהפוטנציאל הנדל"ני של העיר בעשור הקרוב מצוי בפרויקטים של התחדשות עירונית, כגון הפרויקט הנוכחי. פרויקטים של התחדשות עירונית הם מורכבים, גם בהיבט התכנוני, גם בהיבט החברתי וגם בהיבטים המשפטיים, הן מצד היזם והן מצד הגורם המממן. למעוז דניאל יש התמחות ייחודית בת כ- 20 שנים בתחומי ההתחדשות העירונית, אשר באה לידי ביטוי גם בפרויקטים קודמים שמימנו ובמיוחד בפרויקט מורכב זה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות