banner
פרויקט הצנחנים 6-8 // באדיבות ראדקו התחדשות עירונית
פרויקט הצנחנים 6-8 // באדיבות ראדקו התחדשות עירונית

הוד השרון: היתר בנייה לתמ"א 38/1

חברת ראדקו התחדשות עירונית מדווחת על קבלת היתר לפרויקט תמ"א 38/1 בהוד השרון, הכולל תוספת של 2.5 קומות. דירות 4 חדרים יוצעו למכירה בהחל מ- 2,100,000 שקל

הדמיית פרויקט הצנחנים // באדיבות ראדקו התחדשות עירונית

"ראדקו התחדשות עירונית" מקבוצת רפאלי מדווחת על קבלת היתר בניה לפרויקט תמ"א 38/1 ברחוב הצנחנים 6-8 בהוד השרון.  מדובר בפרויקט חיזוק והרחבה בבניין הכולל כיום 36 דירות ב-3 קומות על עמודים. לבניין החדש יתווספו 2.5 קומות והוא יכלול 64 יחידות דיור. הדירות הקיימות יורחבו ולכל דירה יתווספו מרפסות, ממ"ד תקני, מעליות ומחסנים.  

הדירות בפרויקט שיקרא "חצרות מדיאל", כוללת תמהיל של 3-6 חדרים  ופנטהאוזים. דירת 4.5 חדרים בקומה 4 בגודל 112 מ"ר ו- 12 מ"ר מרפסת שמש תימכר בהחל מ-2,100,000 שקל ופנטהאוז בשטח של כ-130 מ"ר וכ- 77 מ"ר מרפסות יימכר בהחל מ- 2,900,000 שקל.

ננה חן // צילום: מיכל מסינג
ננה חן // צילום: מיכל מסינג

ננה חן, מנכ"לית ראדקו: "מיקומו המרכזי של הפרויקט בצמוד לצירי תנועה מרכזיים, תחנת רכבת, גנים ציבוריים ומרכזי קניות, הופכים אותו לאטרקטיבי במיוחד בקרב משפחות צעירות שרוצות להמשיך ולגור במרכז העיר. היצע הדירות במרכזי הערים ממשיך להיות דל מאוד ולא מאפשר לזוגות צעירים או משפרי דיור להמשיך ולהתגורר במקום שבו גדלו, למדו ובסמוך למשפחה – והפרויקט שלנו עונה בדיוק על הביקוש הזה של דירות חדשות ואיכותיות במרכזי ערים".

דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלי חברת דרא שיווק נדל"ן המשווקת את הפרויקט: "מדובר בבניין מאוד מיוחד – הוא בנוי בצורה של ריבוע עם פטיו פתוחה במרכזו, שמזכיר בניינים אירופאים. זה הופך את הפרויקט למשהו שלא רואים כל יום, הוא מעניק אווירה אינטימית וקהילתית. הפרויקט ממוקם בשכונת מגדיאל המבוקשת שמאופיינת בבנייה נמוכה יחסית עם אווירה של הוד השרון הוותיקה והטובה. אנחנו מאוד מאמינים בפרויקט הזה ומשוכנעים שיהיו לו ביקושים גבוהים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות