banner
חיים פייגלין // כפיר סיון
חיים פייגלין // כפיר סיון

צמח המרמן רושמת עלייה של 28% במכירת דירות בשנת 2019

חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן: "איננו רואים כל אפשרות לירידת מחירים בענף הדיור בישראל בעתיד הנראה לעין ואנו מקווים שעליות המחירים הצפויות יהיו מתונות ולא חריפות מידי"

תמונה: חיים פייגלין // צילום: כפיר סיון

חברת צמח המרמן, מדווחת היום לבורסה לניירות ערך בתל-אביב על נתוני מכירת הדירות שלה בשנת 2019. החברה מכרה  במהלך השנה החולפת 230 יחידות דיור, עלייה של 28% לעומת מספר הדירות שמכרה ב-2018.

בין הפרויקטים המובילים מבחינת היקף המכירות ניתן מציינים בחברה את לב גני תקווה, שבו נמכרו 56 דירות בשנה החולפת – זינוק של 80% לעומת השנה הקודמת, קרניצי החדשה ברמת גן שבו נמכרו 53 דירות- 51% יותר מב-2018 וסביוני גני תקווה עם 43 דירות מכורות- 23% יותר מבשנה קודמת. בפרויקט אנדרומדה ביפו מכרה החברה לראשונה ב- 2019 7 דירות ובפרויקט כרמיאלה בכרמיאל 19 דירות.

חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן, מסר כי: "כל הדירות שמכרה החברה בשנת 2019 שווקו לשוק החופשי. על כן שנת 2019 משקפת שנה נוספת של התאוששות והתחזקות שוק זה של משפרי דיור, משקיעים ורוכשים שאינם זכאי מחיר למשתכן, כולל רוכשים שוויתרו על זכאותם והעדיפו לרכוש גם את דירתם הראשונה בשוק החופשי. לחברה יש פרויקטים נוספים בתכנון ובשיווק עם אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ ואנו בהחלט אופטימיים לגבי שוק המגורים בישראל לשנים הקרובות. איננו רואים כל אפשרות לירידת מחירים בענף הדיור בישראל בעתיד הנראה לעין ואנו מקווים שעליות המחירים הצפויות יהיו מתונות ולא חריפות מידי. יציבות במחירי דירות תשרת את כל הצדדים בשוק זה קרי, הרוכשים, היזמים, המממנים וכו'. התייצבות מחירים כזו תתאפשר רק אם יופחתו כל המיסים וההיטלים המיוחדים והעודפים המוטלים אך ורק על ענף הבניה ולא על כל ענף כלכלי אחר במשק הישראלי".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות