banner
פינוי בינוי אשקלון | מינהלת התחדשות עירונית באשקלון // צילום: רונן דמארי
מינהלת התחדשות עירונית באשקלון // צילום: רונן דמארי

אשקלון: מסלול רשויות לפינוי בינוי יוצא לדרך

עשרות תושבים הגיעו לכנס הפתיחה, במהלכו ניתנה סקירה אודות מתיחת הפנים הצפויה להתקיים בשכונת גבעת ציון. ראש העיר, תומר גלאם: "בשורה חשובה עבור התושבים. השכונות הוותיקות קרובות לליבי ואעשה כל שיידרש על מנת לשפר את איכות חייהם"

תמונה: עיריית אשקלון // צילום: רונן דמארי

כנס הפתיחה ל"מסלול רשויות", התקיים בשבוע שעבר במתנ"ס אלוני ציון בנוכחות ראש העיר תומר גלאם ומנכ"לית החברה העירונית רונית מצליח. בכנס שיועד עבור תושבי הרחובות התחייה ואהוד בשכונת גבעת ציון בעיר, נכחו עשרות מתושבי השכונה אשר זכו לקבל את ברכת ראש העיר לפרויקט פינוי-בינוי וכן זכו לקבל סקירה קצרה מפי ראש המנהלת להתחדשות עירונית,  גדעון קינג, אודות הפעולות שעתידות להתחיל, ממש בקרוב, במימון מלא של משרד השיכון ובפיקוח של חברה מנהלת מטעם המשרד. 

תומר גלאם // צילום: סיון מטודי
תומר גלאם // צילום: סיון מטודי

בכנס הובהר לתושבים שבשונה ממתחמים אחרים בעיר, המתחם שלהם מתוכנן, מלווה ומפוקח ע"י משרד השיכון והמנהלת ולכן מוטב לתושבים להמתין עם חתימה על הסכמים כלשהם עד לגמר התכנון של הפרויקט.

בעירייה מציינים כי בשבועות הקרובים יתקיים כנס דומה עבור מתחם "מסלול רשויות" ברחוב בנימין, גם הוא במימון ובפיקוח משרד השיכון.

"מסלול רשויות" הינו פרויקט במימון ובליווי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ומשרד הבינוי והשיכון. עיריית אשקלון קיבלה כ-5 מיליון ש"ח עבור תכנון 2 מתחמים – מתחם אהוד-התחייה ומתחם בנימין. המימון שקיבלה העירייה כולל תקציב ייעודי לחברה שתנהל את התכנון, לעבודה חברתית במתחמים, אדריכל, שמאי וכל יועץ אחר שנדרש על מנת שבתוך כשנתיים תסתיים עבודת התכנון בפרויקט.

ראש העיר, תומר גלאם: "זוהי בהחלט בשורה חשובה עבור התושבים. השכונות הוותיקות קרובות לליבי ואעשה כל שיידרש על מנת לשפר את איכות חייהם. אני רואה בהתחדשות העירונית את העתיד הראוי והנכון לעיר אשקלון, ודוגל בחיזוק השכונות הוותיקות. מדובר ביעד חברתי, חינוכי וקהילתי. במסגרת המדיניות העירונית אותה אני מקדם, החלטתי לרכז ולהוביל תהליך של התחדשות עירונית בצורה מקצועית, שקופה, הגונה ואחראית".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות