banner
צילום: שמי זייתון
צילום: שמי זייתון

רעננה: יצא להריסה פרויקט תמ"א 38/2 הכולל 48 דירות

הדיירים הוותיקים יקבלו דירות 5 חדרים במקום דירות 3  חדרים, שתי חניות ומחסן. דירות שני חדרים בשטח של 62 מ"ר נמכרות בהחל מ- 2.09 מיליון שקל

חברת צרפתי צבי ובניו מדווחת כי יצאה להריסת בניין ברחוב ז'בוטינסקי 10 ברעננה, לאחר שקיבלה היתר בנייה לביצוע פרויקט תמ"א 38/2. 

הבניין הקיים כלל 16 דירות קטנות של 3 חדרים, במקומו ייבנה בניין בן 7 קומות שיכלול 48 דירות. הדיירים הוותיקים יקבלו דירות 5 חדרים במקום דירות ה-3 חדרים שהם מחזיקים כרגע, וכן שתי חניות ומחסן.

תמהיל הדירות כולל דירות קטנות של 2 ו-3 חדרים, דירות 5 חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז. על פי הדיווח, מאז יציאת הפרויקט לשיווק לאחרונה נמכרו בו שתי דירות.

דירות שני חדרים בשטח של 62 מ"ר נמכרות בהחל מ- 2.09 מיליון שקל, דירות 3 חדרים בנות 77 מ"ר בהחל מ-2.325 מיליון שקל ודירת גן בת 5 חדרים בהחל מ- 4.690 מיליון שקל. לכל הדירות חניה תת קרקעית ומחסן

צילום: שמי זייתון
צילום: שמי זייתון

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "בעלי הדירות בבניין מאפיינים מאוד את רעננה וכוללים הרבה עולים, שאת חלקם קלטתי. עמדתי היא כי כיום אין מקום לפרויקטים של חיזוק, רעננה צריכה עוד פרויקטים מהסוג הזה, שבהם נהרסים בניינים ישנים ונבנים בניינים חדשים ומודרניים שכוללים חניה ואת התשתיות שהתושבים צריכים. אני מקווה לראות עוד ועוד כאלה בעיר". 

רפי צרפתי, מנכ"ל משותף בחברת צרפתי צבי ובניו, אמר כי: "הבניין קיים כבר כ-60 שנה. אנחנו נכנסנו לתמונה לפני כשבע שנים ומאז מקדמים את הפרויקט, תחילה מול הדיירים ולאחר מכן מול העירייה. אנחנו מפנים 16 דיירים ובונים 48 יחידות דיור, כלומר על כל דירה שקיימת כיום יהיו שלוש בעתיד. התחדשות עירונית היא הדרך היחידה כיום להגדיל את היצע הדיור במרכזי הערים, היכן שאין קרקע זמינה לבנייה, וגם לספק לדיירים הקיימים דירה גדולה וחדשה עם מעלית, חניה וממ"ד. אנחנו גאים שהצלחנו לייצר מפרויקט לא מאוד גדול תמהיל דירות מעניין שכולל גם דירות קטנות שיכולות להתאים לזוגות צעירים או מבוגרים, ליחידים ועוד, דירות המתאימות למשפחות וכן דירות גן ופנטהאוז".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות