banner
היציקה בפרויקט י.ל ברוך הרצליה // קבוצת אלמוג
היציקה בפרויקט י.ל ברוך הרצליה // קבוצת אלמוג

הרצליה: דירת 4.5 חדרים בפרויקט תמ"א 38/2 נמכרה ב-3.6 מיליון שקל

הדיירים הוותיקים יקבלו תוספת של 22 מ"ר מדירתם הקודמת, ממ"ד, מרפסת בשטח 14 מ"ר, חניה, מחסן ועלייה של קומה ביחס לדירתם הקודמת. החברה היזמית: " אנו מקבלים פניות רבות מדיירים שונים בשכונה, המתעניינים אף הם בחידוש הבניינים שלהם והפיכתם לבניינים חדשים"

קבוצת אלמוג מדווחת על יציקת הרפסודה לחניון התת קרקעי בפרויקט תמ"א 38/2 ברחוב י. ל. ברוך בהרצליה. מתחילת השיווק ועד ליציקה נמכרו 12 דירות, זאת לצד 9 דירות תמורה המיועדות לדיירי הבניין הוותיקים. הדיירים הקיימים יקבלו תוספת של 22 מ"ר מדירתם הקודמת, ממ"ד, מרפסת בשטח 14 מ"ר, חניה ומחסן וכן, עלייה של קומה ביחס לדירתם הקודמת.

והמחירים?
על פי החברה היזמית, דירת גן 4.5 חדרים בשטח של 127 מ"ר וגינה בגודל של 100 מ"ר עם מחסן וחניה נמכרה בסכום של 3.6 מיליון שקל ודירת 5 חדרים בשטח של 130 עם מרפסת בגודל של 18 מ"ר נמכרה בסכום של 3.18 מיליון שקל. החברה היזמית מדווחת כי הרוכשים הם בעיקר תושבי הרצליה משפרי דיור. 

במסגרת הפרויקט נהרס מבנה ישן בן 3 קומות על עמודים, שבמקומו החלה בנייתו של בניין בן 7 קומות הכולל 22 דירות, בתמהיל של 3, 4 ו-5 חדרים. בקומה השביעית ייבנה פנטהאוז עם מרפסת ובריכת שחיה פרטית. בבניין ייבנו חניון תת קרקעי ודירות גן בקומת הקרקע. 

רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אלמוג: "הפרויקט זכה לביקושים מתושבי העיר והסביבה, אשר מעוניינים להישאר באזור. בתוך חצי שנה תוך כדי משבר הקורונה הפרויקט נמכר כמעט במלואו. אנו מקבלים פניות רבות מדיירים שונים בשכונה, המתעניינים אף הם בחידוש הבניינים שלהם והפיכתם לבניינים חדשים, בשונה מפרויקטים של חיזוק מבנים והוספת דירות שנעשו עד כה באזור". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות