banner
הדמיה: מאייר אדריכלים
הדמיה: מאייר אדריכלים

חיפה: התקדמות בפרויקט תמ"א 38/2 בכרמל הצרפתי

הפרוייקט קיבל את אישור ועדת השימור ועתיד לקבל היתר בתנאים ברבעון הקרוב. הוא יכלול 14 דירות במקום 6 דירות קיימות, מרביתן בגודל 5 חדרים

הדמיה: מאייר אדריכלים

במסגרת פרויקט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש ברחוב התשבי פינת רחוב החורשה בכרמל הצרפתי בחיפה, ייהרס בניין ותיק בן 3 קומות הכולל 6 דירות קיימות ובמקומו ייבנה בניין חדש בן 6.5 קומות שיכלול 14 דירות. בעלי הדירות הקיימות יקבלו תוספת של 15 מ"ר לדירתם ובנוסף מרפסת שמש בגודל 12 מ"ר, חניה ומחסן תת קרקעיים.

החברה היזמית, נופ הנדסה, מדווחת כי הפרויקט נמצא בשלבי תכנון מתקדמים, כאשר הוא קיבל את אישור ועדת השימור ועתיד לקבל היתר בתנאים ברבעון הקרוב. הפרויקט יכלול בעיקר דירות 5 חדרים, בגדלים של 127 מ"ר ו-145 מ"ר וכן שתי דירות בגודל 3 חדרים. אדריכל הפרויקט הוא אריה מאייר. 

צחי גינזבורג, מנכ"ל ובעלי החברה, אמר כי: "מדובר באזור שקט ויוקרתי הפונה לצד הטוב ביותר של חיפה מבחינת נוף ואוויר נקי, והוא נחשב מבוקש מאוד על ידי תושבי חיפה. המפרט של הבניין יהיה מושקע מאוד ויכלול חיפוי אבן לפי דרישת עיריית חיפה. מחירי הדירות יפורסמו עם תחילת השיווק, ויהיו אופייניים לרחובות הטובים של הכרמל". בימים אלו נמצא בשלבי תכנון פרויקט נוסף של החברה ברחוב גת בעיר. 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות