banner
פרויקט חדש של התחדשות עירונית של חברת אחים דוניץ בגבעתיים // הדמייה סטודיו אלכס לובימוב
פרויקט חדש של התחדשות עירונית של חברת אחים דוניץ בגבעתיים // הדמייה סטודיו אלכס לובימוב

"אחים דוניץ" רכשה זכויות בנייה ל-1,000 יח"ד בפרוקטיי פינוי בינוי

חברת אחים דוניץ השלימה רכישת חברה בת של גינדי השקעות עם זכויות בנייה ל-1,000 יח"ד בפרויקטיי פינוי בינוי בגבעתיים וברמת השרון, לצד זכויות בחניון בתל אביב, תמורת 65 מיליון שקל

פרויקט התחדשות עירונית של אחים דוניץ // הדמייה סטודיו אלכס לובימוב

חברת אחים דוניץ דיווחה היום לבורסה על השלמת רכישת חברת הבת של גינדי השקעות עם זכויות לבניית של כ-1000 דירות במסגרת פרויקטיי פינוי בינוי ברמת השרון וגבעתיים. השלמת הרכישה בוצעה לאחר האישורים של דיירי השכונות. בנוסף, רכשה החברה זכויות בהיקף 25% בחברה המחזיקה בחניון גבעון בתל אביב. ההיקף הכולל של העסקה הינו 65 מיליון שקל.

הפרויקט בגבעתיים נמצא ברחוב ההסתדרות וצפוי לכלול כ-500 דירות, מתוכן כ-168 דירות קיימות, בארבעה מגדלים בני כ-24 קומות. הפרויקט ברמת השרון נמצא ברחוב השח"ל בקריית הצעירים, הגובל בשכונת נוה מגן הוותיקה וצפוי לכלול כ-435 דירות, מתוכן כ-108 קיימות, בארבעה מגדלים בני כ-21 קומות ו-3 בניינים בני 10 קומות. לשני הפרויקטים תב"ע מאושרת.

פרויקט התחדשות עירונית של אחים דוניץ ברמת השרון // הדמייה AA STUDIO
פרויקט התחדשות עירונית של אחים דוניץ ברמת השרון // הדמייה AA STUDIO

נסים אחיעזרא, מנכ"ל חברת אחים דוניץ "הבירוקרטיה של פרויקטים בהיקפים גדולים של פינוי בינוי אורכת שנים רבות, לעיתים אפילו עשור, כאשר הסכמות הדיירים ואישור התב"ע הם המהלכים שלוקחים הכי הרבה זמן. לכן, ההזדמנות שנקרתה בפנינו פה היא הזדמנות נדירה לרכישת פרויקטים עם הסכמות דיירים ותב"ע מאושרת, שקיצרה לנו באופן משמעותי את הזמן של הוצאתם לפועל. העיריות עושות הכל כדי שהתכניות העירוניות לא יעכבו את תכנון והקמת הפרויקטים הללו, ועושות מאמצים על מנת לפתור את בעיות התכנון והפיתוח של התשתיות הציבוריות באזורים אלו. אני מעריך שנוכל לקבל היתרי בניה לפרויקט ברמת השרון בתוך כשנה ולפרויקט בגבעתיים בתוך כשנה וחצי".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות