banner
תל אביב // depositphotos
תל אביב // depositphotos

8.25 מיליון שקלים: מחירי דירות בפינוי בינוי במרכז תל אביב נחשפים

כמה תעלה לכם דירת פנטהאוז 3 חדרים חדשה בפרויקט פינוי בינוי במרכז תל אביב או "סתם" דירת 3 חדרים? רמז: עם פחות מ-4 מיליון שקל בכיס אל תצאו מהבית

תמונה: תל אביב // depositphotos

תחילתו של שיווק פרויקט פינוי בינוי ברחוב יהושוע בן נון 43-45 במרכז תל אביב, חושף את מחירי הדירות החדשות בפרויקטים להתחדשות עירונית בזירת הנדל"ן המבוקשת ביותר בארץ. הפרויקט, אשר נמצא לקראת קבלת היתר בניה, כולל הריסה של שני בניינים קיימים בני 3 קומות ו 27 דירות, אשר במקומם ייבנה בניין אחד בן 7 קומות עם 43 דירות חדשות.

הפרויקט ביהושע בן נון // הדמיה: Arc-deco
הפרויקט ביהושע בן נון // הדמיה: Arc-deco

מחירי הדירות במרכז אזור הביקוש נחשפים
תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות בנות 2.5 ו 3 חדרים בשטח של 70 מ"ר עם מרפסת בשטח של 10.5 מ"ר, במחיר החל מ 3.95 מיליון ₪. דירות 4 חדרים בשטח של 86 מ"ר עם מרפסת בשטח של 15 מ"ר, במחיר החל מ 4.840 מיליון ₪. פנטהאוזים בני 3 חדרים בשטח של 96 מ"ר ו 48 מ"ר מרפסת, במחיר החל מ 7.150 מיליון ₪ ו 4 חדרים בשטח של 112 מ"א ומרפסת בשטח של 33 מ"ר במחיר החל מ 8.250 מיליון ₪.

דוד זהבי, מנכ"ל משותף חטיבת התחדשות עירונית של חברת אורבן נדל"ן, יזמית הפרויקט, מציין כי: " תכנון הפרויקט הכולל הריסה של שני בניינים ובניית בניין אחד במקומם יביא לבניה מהירה יותר של הפרויקט ובהתאם לכך לאכלוס מהיר יותר, כך שהפגיעה באיכות חיי הדיירים הוותיקים כמו גם סביבת המגורים כולה, תצטמצם. כידוע, התחדשות עירונית הינה האופציה היחידה להוסיף דירות חדשות במרכזי הערים בהם חסרות קרקעות לבניה חדשה ובכך לאפשר לאוכלוסייה חדשה לחיות באזורים מבוקשים אלו. עיריית תל אביב וכן ועדת התכנון העירונית מבינות את זה ותומכות בקידום פרויקטי התחדשות עירונית הן במסגרת פינוי בינוי והן במסגרת תמ"א 38 ושיתוף הפעולה המקצועי בינם לבין יזמים מביא לקידום מהיר ויעיל של פרויקטים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות