banner
גלנט בועידה הלאומית להתחדשות עירונית // צילום ארן דולב
גלנט בועידה הלאומית להתחדשות עירונית // צילום ארן דולב

ביקושים של 3.5 מיליארד במכרז הנפקת האג"ח של חברת עמידר

גלנט: "בזכות מהלך משמעותי זה נתחיל לקנות מאות דירות נוספות במיליארד שקל לטובת הזכאים שיוכלו לחגוג את החגים תחת קורת גג"

תמונה: גלנט // צילום ארן דולב

ביקושים של 3.5 מיליארד התקבלו במכרז המוסדי של הנפקת האג"ח של חברת עמידר. "החברה, שמעוניינת לגייס כמיליארד שקל בסך הכל, תיענה להתחייבויות בהיקף של 900 מיליון שקל. בתחילת השבוע הזה החברה תמשיך לשלב הציבורי שבו תשלים את הגיוס", נמסר ממשרד הבינוי והשיכון.

הנפקת האג"ח  של החברה, שהינה חברת הניהול הגדולה ביותר בישראל לנכסי הדיור הציבורי,  נועדה לטובת רכש מהיר של מאות דירות ברחבי הארץ לזכאי דיור ציבורי. "החברה אשר מדורגת בדירוג מושלם – AAA על ידי שתי חברות הדירוג הגדולות בישראל,  צפויה להשלים ביום שני הקרוב את ההנפקה לציבור בהיקף של 100 מיליון שקל", נמסר עוד, "לדברי החתמים, הריבית שנקבעה הינה הנמוכה ביותר שנקבעה אי פעם בהנפקה של חברה ממשלתית, זאת ביחס למרווח מהאג"ח הממשלתי- ריבית נומינלית של 1.44% לשנה".

שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, הוסיף: "התוצאות המעולות של גיוס החוב מבשרות על השינוי הגדול שבדרך בכל הקשור לדיור ציבורי. בזכות מהלך משמעותי זה נתחיל לקנות מאות דירות נוספות במיליארד שקל לטובת הזכאים שיוכלו לחגוג את החגים תחת קורת גג – זוהי בשורה של ממש. כמו כן, בחודשים הקרובים נשלים מהלך במסגרתו נבנה מודל לרכש דירות באמצעות היוון הסיוע לשכר דירה, כאשר הדירה תשאר בבעלות הזכאי בתום 25 שנה"

חגי רזניק מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון: "אין ספק כי מדובר במהלך דרמטי עבור הדיור הציבורי, שלא היה בישראל עשרות שנים. הנפקת אג"ח לחברת עמידר תאפשר לראשונה רכישה של מאות דירות. מדובר בבשורה של ממש לדיירי הדיור הציבורי ואנו גאים בעשייה היצירתית הזו".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות