banner
הדמיית פרויקט דידס 6 // באדיבות קבוצת מנוס
הדמיית פרויקט דידס 6 // באדיבות קבוצת מנוס

ירושלים: טופס אכלוס לשני פרויקטי תמ"א 38/1

הפרויקטים יאוכלסו מיידית והם כוללים יחד תוספת של 8 דירות על 19 דירות קיימות. המחירים נעים החל מ – 4.3 מיליון שקל לדירת 4 חדרים במושבה הגרמנית והחל מ – 6.2 מיליון שקל לפנטהאוז בקטמון, שם קיבלו הדיירים הקיימים תוספת של 50 מ"ר

בצל הסגר עיריית ירושלים הנפיקה טופס אכלוס לשני פרויקטיי התחדשות עירונית במסלול תמ"א 38/1 (חיזוק ועיבוי) והאכלוס יחל באופן מיידי, כך מדווחת קבוצת מנוס יזמית הפרויקטים. 

הפרויקט הראשון ממוקם ברחוב ונדהם דידס 6 בשכונת המושבה הגרמנית, במסגרתו חוזק בניין בן 3 קומות ובו 11 דירות, שעליו נבנו קומה וחצי נוספות ו- 5 דירות חדשות. תמהיל הדירות כולל בין היתר פנטהאוז יוקרתי ודירות 4 חדרים בשטח של 100 מ"ר עם 10 מ"ר מרפסת, שמוצעות למכירה בהחל מ- 4.350 מיליון שקל.  ב"מנוס" מדווחים כי הדיירים הקיימים קיבלו תוספת של 25 מ"ר, מרפסת שמש וחניה.

הדמיית פרויקט ריש לקיש 10 // באדיבות קבוצת מנוס
הדמיית פרויקט ריש לקיש 10 // באדיבות קבוצת מנוס

במסגרת הפרויקט נוספו לבניין מעלית חדישה, לובי, חדר מדרגות וחניות, בין השאר גם באמצעות מכפילי חניה. הפרויקט תוכנן על ידי מייקל שוורץ ושות' אדריכלים.

הפרויקט השני ממוקם ברחוב ריש לקיש 10 במרכז שכונת קטמון הישנה והוא כולל חיזוק המבנה בן 4 קומות ו- 8 דירות , הרחבה ותכנון פנימי וחיצוני של הבניין. במסגרת הפרויקט נוספו לבניין 1.5 קומות ו- 3 דירות חדשות. בין הדירות החדשות מוצעות למכירה דירת פנטהאוז יוקרתית בת 5 חדרים בשטח של 135 מ"ר עם 116 מ"ר מרפסת, במחיר החל מ- 6.2 מיליון שקל. הדיירים הקיימים קיבלו תוספת של כ – 50 מ"ר לדירתם, מרפסת וחניה. הפרויקט תוכנן על ידי בר שיפמן-נתן אדריכלים.

שמואל חי ראובן - מנכ"ל קבוצת מנוס // דרור סיתהכל
שמואל חי ראובן – מנכ"ל קבוצת מנוס // דרור סיתהכל

שמואל חי ראובן, מנכ"ל החברה מסר כי: "בראש ובראשונה אני רוצה לברך את דיירי שני הפרויקטים על סיום הבניה ואת הדיירים החדשים על קבלת דירותיהם החדשות. השלמת בניית הפרויקטים וקבלת טפסי האכלוס מתאפשרים בזכות שיתוף הפעולה בין כל המחלקות בעיריית ירושלים, שעל אף המגבלות והקשיים שנוצרו בתקופה זו בעקבות משבר הקורונה מצאה את הדרך לקדם את פרויקטי המגורים להם הדיירים חיכו וכעת יוכלו להיכנס להתחיל את חייהם בביתם החדש". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות