banner
חנן מור, יו"ר קבוצת More // צילום: אייל טואג
חנן מור, יו"ר קבוצת More // צילום: אייל טואג

קבוצת מור גייסה כ-60 מיליון שקל תוך שעבוד זכויות בפרויקט בשכונת אור ים

קבוצת מור מדווחת כי השלימה מכרז מוסדי לגיוס אג"ח שקלי לא צמוד לסדרה חדשה- סדרה י"א, כשהיא מגייסת כ-60 מיליון ₪, תוך שעבוד זכויות לקבלת עודפים צפויים בסך כ-100 מיליון מפרויקט החברה בשכונת אור ים החדשה בסמוך לקיסריה

קבוצת הנדל"ן MORE  מדווחת על השלמת גיוס סדרת אג"ח (סדרה י"א) בסך כ-60 מיליון שקל, בריבית סגירה של 5.65%, הנמוכה מריבית המקסימום שהוצעה במכרז. בחברה מציינים עוד כי במכרז התקבלו ביקושי יתר של כ-88 מיליון שקל. קרן אגרות החוב תיפרע בשלושה תשלומים לא שווים ובהדרגה בשנים 2020-2023.

אג"ח (סדרה י"א) מגובות בשעבוד על זכויות החברה לקבלת עודפים ממתחם א' בפרויקט 'מחיר למשתכן' בפרויקט  More ים, שבשכונת 'אור ים' בסמוך לקיסריה, שם מקימה החברה 370 יחידות דיור, מתוכן  225  יחידות דיור במסגרת תוכנית מחיר למשתכן  ו-145 יחידות דיור בשוק החופשי. בהתאם לדוח אפס מיום 28.7.2020 העודפים במתחם א' צפויים להסתכם ב-100  מיליון שקל. את ההנפקה הובילו אוריון חיתום והנפקות, איפקס הנפקות, לאומי פרטנרס ולידר הנפקות. 

יו"ר הקבוצה, חנן מור, מסר כי: "הקבוצה נמצאת בתקופת שיא מיום הקמתה, עם היתרי בנייה ורישוי לכל הפרויקטים קדימה ובתחילתו של שיווק פרויקט בשכונת 'אור ים'. אנו ערוכים פיננסית למימוש הזדמנויות  בתקופה זו שיאפשרו המשך צמיחה של הקבוצה"

בתוך כך, דיווחה הקבוצה כי מכרה את כל יחידות המסחר ויחידות הדיור בפרויקט החברה באריאל בתמורה לכ- 77 מיליון ₪.  יחידות המסחר נמכרו בתמורה לכ-15.4 מיליון ₪ וכן נחתמו חוזים מחייבים ל-50 יח"ד ובהיקף כספי גבוה מצפי החברה. 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות