banner
בעלי הדירות // קידר מבנים
בעלי הדירות // קידר מבנים

כפר סבא: יצא לביצוע פרויקט תמ"א 38 הכולל 41 יחידות דיור

יובל קידר, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת קידר מבנים: "חל שינוי משמעותי בנושא בהובלת ראש העיר והיום יש נהלים מאוד ברורים בעיר וניתן לדעת מתי אפשרי לקדם פרויקט וגם להצליח"

כפר סבא מתחדשת: פרויקט תמ"א 38/2 ברחוב סוקולוב 3 יצא לביצוע עם הריסת בניין ישן בן שלוש קומות על עמודים הכולל 12 יח"ד למגורים ושתי יח"ד למסחר, אשר במקומו ייבנה בניין חדש בן שמונה קומות, הכולל 41 יח"ד חדשות מעל שטח מסחרי. תמהיל הדירות יכלול דירות 5-4-3 חדרים, דירת גן ופנטהאוזים. 

יובל קידר, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת קידר מבנים יזמית הפרויקט, אמר בעקבות אירוע ההריסה כי: "לאחר שנים רבות שבהן מקדמים הדיירים פרויקט הריסה ובניה לבניין שמט ליפול, ולאחר כל הקשיים שהם עברו בדרך עד שחילצנו את הפרויקט שנתקע, מבחינתנו זה יום מרגש במיוחד. הדיירים אמרו שהגשמנו להם את החלום, ואנחנו מודים להם על שיתופי הפעולה ושביעות הרצון". 

עוד אמר קידר כי: "אנו שמחים להוציא פרויקט של התחדשות עירונית בעיר כפר סבא, עיר אותה אנחנו אוהבים ובונים בה שנים רבות. הפרויקט הזה הוא הסנונית הראשונה שלנו מבין מספר פרויקטים של הריסה ובניה בלב העיר כפר סבא אותם אנו מקדמים. אני רוצה להודות לבעלי הדירות שבחרו בנו ולרשות המקומית, שמובילה והתוותה דרך לקידום פרויקטים חדשים בעיר. חל שינוי משמעותי בנושא בהובלת ראש העיר, מהנדסת העיר והמנהלת להתחדשות עירונית והיום יש נהלים מאוד ברורים וניתן לדעת מתי אפשרי לקדם פרויקט וגם להצליח".  

את הדיירים בפרויקט ייצג עו"ד גלעד ושדי. את חברת קידר ייצגו משרד שבלת ושות ע"י עו"ד ערן בלינט ועורכות הדין, רותם ורטנפלד, דרור וויס ונופר חי. 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות