banner
שכונה בפתח תקוה // באדיבות דוברות עיריית פתח תקוה
שכונה בפתח תקוה // באדיבות דוברות עיריית פתח תקוה

פרויקט פינוי בינוי ענק בשכונת יוספטל בפתח תקוה יוצא לדרך

אסתר המלכה מתחדשת: פרויקט פינוי בינוי ענק שמובילה חברת י.ח דמרי בשכונה עתיד להוביל חידוש פיזי וחברתי משמעותי. עם היציאה לכנס הדיירים הראשון, אומר עו"ד ירון טיקוצקי: "תפקידנו כמשרד המלווה את הדיירים לאורך הפרויקט הוא לייצר עבורם תהליך עם 'אפס סיכונים'"

תנופת ההתחדשות העירונית שהגיעה לפתח תקוה הגיעה גם לשכונת יוספטל הוותיקה באזור מזרח העיר. כל מי שמגיע לשכונה לא יכול שלא להבחין ברוחות החדשות המנשבות ברחובותיה, ובשלטים המבשרים על תוכניותיה של העירייה לחדש שכונה זו. על פי נתוני "כרמים" – המינהלת להתחדשות עירונית, בשכונה קיימות 980 יח"ד וצפויות להבנות בה כ-3,700 יח"ד חדשות במסגרת פרויקטים להתחדשות עירונית. מדובר בתוספת של כ-2,720 יח"ד לשכונה, מתוכן מאות יחידות דיור בפרויקט האמור, הצפויות להביא עמן אוכלוסייה צעירה, כך שפני השכונה יתחדשו פיזית וחברתית יתרמו לעליית המחירים ואיכות החיים.

החברות היזמות המובילות בתחום ההתחדשות העירונית מביעות אמון בעירייה, כך עולה מבחירתה חברת י.ח דמרי מהבולטות בענף הנדל"ן, ליזום, לקדם ולהוציא לפועל פרויקט ברחוב אסתר המלכה הכולל פינוי של כ-250 יח"ד בניינים שנבנו בשנות ה-50 של המאה הקודמת והקמת כמה מאות יח"ד חדשות, שטרם נקבע היקפן הסופי. הפרויקט במתחם הושק לאחרונה במסגרת כנס הסברה ראשון לדיירי המתחם, אשר נערך על ידי חברת י.ח דמרי.

את הליווי המשפטי לדיירים בפרויקט מעניקה סוללה של עורכי דין בעלי ניסיון רב בתחום ההתחדשות העירונית – ירון טיקוצקי, מוטי הופמן ושירלי שלזינגר,  ממשרד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס גרוס ושות'. "התפיסה שלנו במשרד היתה מאז ומתמיד שהתחדשות עירונית איננה עוד 'עסקת נדל"ן' אלא עשייה חברתית לכל דבר ועניין", אומר עו"ד טיקוצקי, "הדבר נכון במיוחד בשכונות בעלות תמהיל מגוון של בעלי דירות ודיירים, ואם יש שכונה שמדגימה את התפיסה הזאת באופן מובהק – זו שכונת יוספטל בפתח תקוה".

עו"ד ירון טיקוצקי // סיגל סבן
עו"ד ירון טיקוצקי // סיגל סבן

טיקוצקי מוסיף כי "תפקידנו כמשרד המלווה את הדיירים לאורך הפרויקט הוא לייצר עבורם תהליך עם 'אפס סיכונים', תוך שמירה מוחלטת על זכויותיהם ויישום עקרונות של שקיפות ואחידות בתמורות. מעבר לכך, בראש ובראשונה אנו רואים לנגד עינינו אנשים ולא בניינים, ומכאן שמהותי לנו להעניק התייחסות מיוחדת לצרכים ולרצונות של קשישים ואנשים עם מוגבלויות. המטרה היא שכולם ירגישו חלק מהפרויקט הזה, ירצו בהצלחתו וייהנו מפרותיו. אני בטוח ששכונת יוספטל בפרט והעיר פתח תקוה בכלל ירוויחו רבות מהפרויקט הזה".

החברה היזמית מיוצגת על ידי משרד עו"ד תדמור לוי.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות