banner
הדמיית הפרויקט // יחצ
הדמיית הפרויקט // יחצ

יפו: אושרה תוכנית פינוי בינוי הכוללת 800 יח"ד ביפו ד'

התוכנית אושרה למתן תוקף, במסגרתה יהרסו 208 דירות  ובמקומן ייבנו 800 יח"ד, שטחי ציבור ומסחר. היזם יקים קרן הונית לסיוע לדיירים במימון עלויות התחזוקה

 

הוועדה המקומית לתכנון ובניה תל אביב אישרה למתן תוקף תוכנית פינוי בינוי בהיקף של 800 יחידות דיור ברחוב קהילת קנדה בשכונת יפו ד'. מדובר בפרויקט ראשון של פינוי-בינוי בשכונה.

במסגרת הפרויקט שמקדמת קבוצת אלמוג, ייהרסו 208 יחידות דיור בשמונה בנייני רכבת ישנים ובמקומם ייבנו 12 בניינים בני 9 עד 29 קומות ובהם 800 יחידות דיור, מבני ציבור בהיקף של כ-1,000 מ"ר המיועדים להקמת כיתות גני ילדים, עוד כ-1,600 מ"ר שטחי מסחר על ציר שדרות ירושלים ושצ"פים בהיקף של כ-6.7 דונם לטובת דיירי הפרויקט ותושבי השכונה.

הפרויקט ישתרע על פני 26.5 דונם, והוא ממוקם בסמוך לציר הקו האדום של הרכבת הקלה. על התכנון מופקד משרד ברק ציפור אדריכלים.

 מקבוצת אלמוג נמסר, כי על פי ההסכם עם הדיירים, "הדיירים הקיימים יקבלו דירות חדשות הכוללות תוספת של כ- 40 מ"ר לדירותיהם במצב היום, מרפסת וחניה תת קרקעית. קבוצת אלמוג תקים קרן הונית בהיקף של מאות אלפי שקלים אשר תסייע לכלל דיירי המתחם הקיימים במימון עלויות התחזוקה במשך עשר השנים הראשונות שלאחר האכלוס. בנוסף, מתוך 592 היח"ד של אלמוג, תקצה החברה 50 יחידות דיור לטובת דיור בר השגה – השכרה ארוכת טווח". 

אמיר הלר משנה למנכ"ל קבוצת אלמוג: "אישור התב"ע מגיע לאחר שמונה שנים של תכנון המתחם וללא ספק שלהישג זה מגיע קרדיט לדיירים שהאמינו בחברה מתחילת התהליך ולעיריית תל אביב שביחד איתנו הובילו חזון להתחדשות בכל מובן המילה. זהו פרויקט דגל של מאות יחידות דיור שמהווה שדרוג משמעותי לאזור דרום העיר על מנת לתת מענה בראש וראשונה לתושבים הקיימים, ובמקביל לתת פתרונות מגורים לזוגות צעירים ומשפחות המעוניינים לגור בעיר הגדולה. הקונספט התכנוני הינו ברוח התקופה וכולל לצד פתרון של דירה חדשה גדולה ובטוחה יותר לתושבים, גם תוספת דירות, חניות תת קרקעיות לכל דירה, שטחי ציבור פתוחים, מבני ציבור, תשתיות ומסחר. אנו מאמינים כי היקפו הגדול של הפרויקט ישליך על פיתוח האזור כולו ובעוד מספר שנים אזור דרום העיר, ובעיקר יפו בואכה בת ים ישנה פניו לבלי היכר".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות