banner
פרויקט בינוי פינוי של דוניץ ביד אליהו // יחצ
פרויקט בינוי פינוי של דוניץ ביד אליהו // יחצ

עיריית תל אביב תקדם תכנית בינוי פינוי בדרך השלום

במסגרת התוכנית יפונו 150 דירות ישנות ויוקמו למעלה מ- 450 דירות חדשות

פרויקט בינוי פינוי של דוניץ ביד אליהו // יחצ

חברת אחים דוניץ דיווחה היום לבורסה כי צוות העבודה להתחדשות עירונית אזור מזרח בעיריית תל אביב יפו החליט לקדם את פרויקט הבינוי פינוי בדרך השלום בעיר. מסלול בינוי פינוי, משמעו בניית מגדל מגורים חדש תחילה ורק לאחר מכן העברת הדיירים הוותיקים לדירות החדשות והריסת הבניינים הישנים, באופן שהדיירים מקבלים מפתח כנגד מפתח מבלי לעבור לדירות שכורות.

מדובר במתחם הנמצא בשכונת יד אליהו בתל אביב, הגובל ממערב בגן וולפסון וממזרח בגבעתיים. המתחם משתרע על פני כ-15 דונם ומורכב ממספר בניינים ובהם 150 דירות ושטחי מסחר. במקומם תבנה החברה לפחות 450 דירות. עוד מדווחת החברה כי אישור התכנית הינו בכפוף לתנאים שקבעה העירייה ובכללם עריכת נספח חברתי במימון ובריכוז העיריה ועמידה בדרישות התכנוניות שלה. 

ביצוע הפרויקט כפוף לאישור הוועדה המקומית של עיריית תל אביב- יפו ולתנאים נוספים, לרבות על פי ההסכם עם דיירי המתחם. את הפרויקט מתכנן משרד האדריכלים יסקי מור סיוון.

לדברי נסים אחיעזרא, מנכ"ל חברת אחים דוניץ: "התכנית הזו נידונה בעירייה מזה כשנתיים. מדובר בצעד משמעותי של מתן אור ירוק לתכנית מצד העירייה, המאפשר לנו להתקדם עם הפרויקט. בימים אלו אנו מכינים את התכנית להגשה לועדה המקומית, ואני מקווה שהפרויקט יצא לדרך בעוד כשנתיים".

חברת אחים דוניץ היא החלוצה בהתחדשות מסוג בינוי פינוי בארץ, וקידמה את הפרויקט הראשון מסוגו בארץ בקרית האמנים בראשל"צ, במסגרתו מפונות 276 דירות ותחתיהן מוקמות 1400 דירות. 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות